بایدن رقیب انتخاباتی‌اش را مسخره کرد: ناتوان ذهنی است


بایدن رقیب انتخاباتی‌اش را مسخره کرد: ناتوان ذهنی است

«یکی از نامزد‌ها خیلی پیر است و از نظر ذهنی برای رئیس‌جمهور شدن ناتوان است و دیگری من هستم.»

رئیس‌جمهور آمریکا در جریانی یک سخنرانی در یک ضیافت شام، رقیب انتخاباتی‌اش را بار دیگر مسخره کرد.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در جریان یک سخنرانی در گریدیرون کلاب واشنگتن آمادگی دونالد ترامپ، نامزد احتمالی حزب جمهوری خواه آمریکا برای ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۴ را زیر سوال برد و عنوان کرد که وی از نظر ذهنی بسیار پیر است.

بایدن در حضور سیاستمداران و روزنامه نگاران و ۶۵۰ نفری که در این مراسم حضور داشتند خطاب به ترامپ اینطور گفت: یکی از نامزد‌ها خیلی پیر است و از نظر ذهنی برای رئیس‌جمهور شدن ناتوان است و دیگری من هستم.

صحبت‌های بایدن در رابطه با ترامپ خنده حضار در این مهمانی را به همراه داشت. اظهارات بایدن به عنوان نامزد ۸۱ ساله حزب دموکرات علیه ترامپ به عنوان نامزد ۷۷ ساله حزب جمهوری‌خواه آمریکا در حالی مطرح می‌شود که وی سعی می‌کند محبوبیت پایین خود را در میان رای‌دهندگان افزایش دهد و نگرانی‌ها از اینکه سنش برای حضور مجدد در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مناسب نیست را برطرف کند.

وی همچنین در مورد جنگ اوکراین در نیز در این مهمانی صحبت کرد و با حمایت از مواضع این کشور علیه روسیه عنوان کرد: ما تسلیم نخواهیم شد، آن‌ها (اوکراینی ها) تعظیم نخواهند کرد و من هم سر تعظیم فرود نمی‌آورم. این اولین باری بود که بایدن از زمان ریاست‌جمهوری اش در این مراسم شرکت می‌کرد. سال گذشته مایک پنس با حضور در این ضیافت حمله شدیدی علیه ترامپ کرده و او را به خاطر حمله ۶ ژانویه به ساختمان کنگره محکوم کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک