پسری در حالی که آب نبات میفروخت و تکالیفش را انجام میداد سوژه ی کاربران شد!


پسری در حالی که آب نبات  میفروخت و تکالیفش را انجام میداد سوژه ی کاربران شد!

در خیابان های شلوغ یک شهر، پسر جوانی دیده شد که روی زمین دراز کشیده بود و با پشتکار مشغول انجام تکالیف مدرسه بود. او از افرادی که از آنجا عبور می کردند بی حوصله بود و در کنار انبوهی از آب نبات هایی که می فروخت درس می خواند.

در یک پست که توسط یکی از کاربران گرفته شده است، توجه به یک پسر بولیویایی معطوف می شود. او در حال حرکت در تعادل ظریف بین آموزش و بقا است.

این پست یک واقعیت دلسرد کننده را نشان می دهد که کودک زیر نور کم نور یک چراغ خیابان نشسته است. این لحظه به ظاهر پیش پا افتاده به تصویری واضح از چالش های پیچیده ای تبدیل می شود که بسیاری از کودکان در سراسر جهان با آن روبرو هستند.

پسر را می توان با کتاب هایش روی زمین دید. او به سختی چیزی را در دفترش یادداشت می کند. سایه‌ی او، دید واضح‌تر را برایش سخت‌تر می‌کند. کنارش انبوهی از آب نبات است. شخصی که عکس را ثبت می کند نزدیک می شود، اما کودک همچنان روی تکمیل تکالیف خود تمرکز می کند. داستان پسر بولیویایی که در یک پست خلاصه شده است، موضوع بی تفاوتی را روشن می کند. در حالی که این پست میلیون ها بازدید و لایک داشت، واقعیت ناراحت کننده بود. تماشاچیان به سادگی پسر را تماشا کردند. هیچ کس برای ابراز همدردی یا کمک به پسر نیامد.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان