زن ایرانی و کارمند ماکروسافت جان سینا هم نتوانست جلوی جلف بازی اش را بگیرد!


زن ایرانی و کارمند ماکروسافت جان سینا هم نتوانست جلوی جلف بازی اش را بگیرد!

شای شریعت‌زاده، شریک زندگی جان سینا ۳۵ سال دارد و ایرانی‌الاصل است و در دانشگاه مهندسی الکترونیک خوانده است. اما اینکه شوهرش نیمه برهنه روی صحنه می رود خیلی عجیب است.

به گزارش وقت صبح به نقل از independent؛ حضور نیمه برهنه جان سینا در اسکار ۲۰۲۴ توجه زیادی را به زندگی خصوصی او جلب کرد

گاهی یک خواهش مودبانه برای عکس انداختن با فردی مشهور ممکن است به یک ماجرای عاشقانه منتهی شود. دست‌کم برای جان سینا که این روزها تصویر تقریبا برهنه‌اش در شب اهدای جوایز اسکار دست به دست می‌شود چنین بود.

او همسر فعلی‌اش را اولین بار زمانی دید که دوست شای از او خواست با هم عکس بگیرند.

حضور برهنه جان سینا روی صحنه در اسکار ۲۰۲۴ توجه زیادی را به خود جلب کرد و به‌سرعت به یکی از جنجالی‌ترین لحظات آن شب تبدیل شد.

کشتی‌گیر سابق دبلیودبلیوئی (WWE /World Wrestling Entertainmen) در حالی که تنها با پوشش چسبان قسمت خصوصی بدنش را پوشانده بود، روی صحنه رفت تا جایزه طراحی لباس را به برنده این بخش اهدا کند.

سینا در گپ‌وگفت طنز به جیمی کیمل، مجری برنامه، گفت: «بدن مرد قرار نیست خنده‌دار باشد» که کیمل با کنایه پاسخ داد: «مال من هست!»

سینا در اوج آمادگی و فرم بدنی که برای مرد ۴۶ ساله عالی به نظر می‌رسید، شب هیجان انگیزی را سپری کرد و البته در بازگشت به خانه در کنار شریک زندگی‌اش، شای شریعت‌زاده، هم اوقات آرامش‌بخش بیشتری منتظرش بود.

شغل شای شریعت زاده چیست؟

به گزارش پیپل، شای شریعت‌زاده، شریک زندگی جان سینا ۳۵ سال دارد و ایرانی‌الاصل است و در دانشگاه مهندسی الکترونیک خوانده است.

بر اساس آنچه در حساب کابری‌اش در لینکدین آمده است، اکنون در مایکروسافت به‌عنوان مدیر برنامه کار می‌کند.

شریعت‌زاده در مصاحبه‌ای با شرکت تابعه موتورولا سولوشنز(Motorola Solution’s) به نام آویجیلون (Avigilon) در مارس ۲۱۹ درباره علاقه به مهندسی گفت: «من همیشه از ریاضی و فیزیک لذت برده‌ام. برادرم مهندسی خوانده بود و یادم می‌آید یک روز با پروژه‌ای به خانه آمد و آن یک ماشین خودکار بود و تمام!»

مشخص نیست شریعت‌زاده در مراسم اسکار شرکت کرده بود یا نه ولی با حضور در اولین اکران «ریکی استانیکی» (Ricky Stanicky) در کنار جان سینا در اوایل ماه مارس، حمایتش را از همسرش نشان داد.

او در چند ماه گذشته در فرش قرمز فیلم‌های همسرش حاضر بود.

جان سینا و شای شریعت‌زاده چطور آشنا شدند؟

طبق صحبت‌های سینا در برنامه هوارد استرن ( Howard Stern Show)، ظاهرا این دو اولین بار در رستوران با هم آشنا شدند. جان گفت که برای شام با دوستانش در ونکوور بیرون رفته بود که یکی از دوستان شای درخواست کرد با او عکس بگیرد.

کد خبر : ۲۲۸۲۶۰
۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج