محل اقامت را از مراکز مجاز رزرو کنید


محل اقامت را از مراکز مجاز رزرو کنید

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه هایی با تاکید بر اینکه مسافران محل اقامت خود را مراکز دارای مجوز رزرو کنند، شهرهای مکمل سفر در شرق کشور را اعلام کرد.

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اطلاعیه هایی با تاکید بر اینکه مسافران محل اقامت خود را مراکز دارای مجوز رزرو کنند، شهرهای مکمل سفر در شرق کشور را اعلام کرد.

به گزارش «دنیای سفر»، همزمان با اولین روز سال جدید، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در سه اطلاعیه جداگانه درباره توزیع بنزین کافی در جایگاه های سوخت استان سیستان و بلوچستان، مراکز رزرواسیون دارای مجوز و شهرهای مکمل سفر در شرق کشور از مسافران و گردشگران نوروزی خواست سفرهای نوروزی خود را با در نظر گرفتن این اطلاعیه ها برنامه ریزی کنند.

در اطلاعیه شماره پنج این ستاد آمده است: با توجه به اعلام شرکت ملی پخش فراوردهای نفتی ایران، توزیع بنزین در تمام جایگاه های ورودی به استان سیستان و بلوچستان از طرف کرمان دارای موجودی کافی بنزین و کارت آزاد هستند و مقدار سوخت تحویلی به پلاک های غیربومی ۴۰ و پلاک های بومی ۲۰ لیتر است. در صورت مشاهده هر گونه خلل در عرضه بنزین در جایگاه های مسیر ورودی به استان با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرید.

در اطلاعیه شماره شش این ستاد آمده است: با توجه به افزایش شکایات در خصوص واحدهای اقامتی غیرمجاز مسافران معذور از روزه داری نسبت به انتخاب و رزرو محل اقامتی خود از مراکز اقامتی مجاز دارای پروانه بهره برداری از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اقدام کنند و از اسکان در مراکز غیرمجاز پرهیز کنند.

همچنین در اطلاعیه شماره هفت ستاد هماهنگی سفر آمده است: با توجه به روند مسافرت به مناطق شرقی کشور و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر شرایط ناپایدار جوی در برخی از نقاط کشور، علاوه بر استان تهران که ظرفیت اقامتی مناسبی دارد، شهرهای مکمل سفر شرق کشور به شرح زیر اعلام می شود:

استان کرمان: شهرهای رفسنجان، جیرفت، بم و سیرجان

سیستان و بلوچستان: شهرهای کنارک، زرآباد، نیک شهر، هامون، زابل و زهک

استان یزد: شهرهای اردکان، مهریز، بافق و ابرکوه

استان خراسان جنوبی: شهرهای فردوس، بیرجند و طبس

استان اصفهان: شهرهای شرق استان اردستان، نایین و ورزنه

استان سمنان: شهرهای شاهرود و مهدیشهر

استان خراسان شمالی: شهرهای سملقان و شیروان

استان خراسان رضوی: شهرهای قوچان، درگز، سبزوار، نیشابور، تربت حیدریه گناباد خواف و تربت جام.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید