در سیستان و بلوچستان دستگاه ها تا پایان تعطیلات نوروزی و عید فطر 24 ساعته پاسخگوی مردم هستند


در سیستان و بلوچستان دستگاه ها تا پایان تعطیلات نوروزی و عید فطر 24 ساعته پاسخگوی مردم هستند

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی و همچنین پایان سفرهای عید سعید فطر آماده اند ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم...

به گزارش اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌ها تا پایان تعطیلات نوروزی و همچنین پایان سفرهای عید سعید فطر آماده اند ۲۴ ساعته پاسخگوی مردم باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: ارزیابی دستگاه‌های متولی و شهرستانها در زمینه خدمات دهی به مسافران انجام خواهد شد.

او تصریح کرد: مردم این استان مهمان نواز هستند و مسئولان وظایفی نسبت به مردم و بخصوص مسافران دارند بنابراین مسئولان قضایی نیز با دستگاه‌هایی که ترک فعل داشتند، برخورد می‌کند.

کرمی تاکید کرد: فعالیت‌های خدمات‌رسانی فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های قطار و پایانه‌های مسافربری، با اکیپ سیار تعمیرات، کنترل و نظارت می‌شوند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: پلیس راه نیز در این ایام نظارت و کنترل گسترده‌ دارد و جاده‌ها را بطور کامل پوشش می‌دهد.

کرمی ادامه داد: برای ایجاد حس رقابت و نوآوری و خلاقیت در مراکز خدمات بین راهی بسیاری از محدویت‌ها لغو شده تا شاهد رونق آنها باشیم و در این ایام نظارت و بررسی این اماکن در دستور کار مسئولان مربوطه قرار دارد.

او گفت: دستگاه‌های فرهنگی از فرصت‌ ماه مبارک رمضان و حضور مسافران با خلاقیت و نوآوری برای تبیین مسائل فرهنگی و گردشگری استفاده خواهند کرد.

کرمی در پایان گفت: بالگرد خریداری شده نیز به ناوگان اورژانس هوایی استان سیستان و بلوچستان اضافه می‌شود.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی


در سیستان و بلوچستان دستگاه ها تا پایان تعطیلات نوروزی و عید فطر 24 ساعته پاسخگوی مردم هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا