مبلغ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین چقدر است؟


مبلغ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین چقدر است؟

تفاوت ادبیات مستمری و بازنشستگی در چیست؟ سئوالاتی زیادی مطرح می‌شود که آیا این دو مفهوم با یکدیگر متفاوت است؟ که باید گفت هر دو مفهوم یکی است، اما لفظ مستمری بگیر بیشتر برای بازماندگان و از کار افتادگان استفاده می‌شود که مبلغی را به صورت مستمر دریافت می‌کنند.

مبلغ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین چقدر است؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و مستمری بگیران بانک رفاه از فروردین مشخص شد و معاون اول رئیس‌جمهور مدتی قبل در اظهارنظری اعلام کرده است: حداقل حقوق ماهانه بازنشستگان به حدود ۱۰ میلیون تومان رسید.

محمد مخبر در آیین تجلیل از بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه سراسر کشور سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه دولت با جدیت پیگیر متناسب سازی حقوق بازنشستگان است و تا پایان دولت این موضوع حل خواهد شد، گفته است: حداقل کف حقوق ماهیانه ۶ میلیونی بازنشستگان تامین اجتماعی از نظر دولت قابل قبول نیست و باید مساله حداقل حقوق دریافتی و افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هر چه سریعتر حل شود.

این اظهارات معاون اول رییس‌جمهور در حالی است که صولت مرتضوی، وزیر کار نیز در این جلسه تاکید داشته است: توجه به معیشت و افزایش حقوق بازنشستگان همزمان با اجرای طرح‌های توسعه درمان دنبال می‌شود.

پیش از این، اما رحیم زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال آینده درباره افزایش حقوق گروه‌های حقوق بگیر و بازنشستگان در لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت بود: ضریب حقوق حقوق بگیران ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد و بازنشستگان کف حقوق‌شان ۹ میلیون تومان است. / روزنو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شبکه دختران چتربت چگونه کار می‌کرد؟ + ویدئو