ارتش روسیه کنترل این منطقه مهم اوکراین را به دست گرفت/ وزارت دفاع بیانیه داد


ارتش روسیه کنترل این منطقه مهم اوکراین را به دست گرفت/ وزارت دفاع بیانیه داد

اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: ارتش موفق شده کنترل یک روستای دیگر در غرب شهر آودیوکا در جنوب‌شرقی اوکراین را به دست بگیرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت دفاع روسیه امروز پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور در ادامه پیشروی‌های خود در مناطق جنوب‌شرقی اوکراین موفق شدند کنترل روستای توننکه Tonenké را در غرب شهر آودیوکا که ماه فوریه تصرف شده بود به دست بگیرد.

وزارت دفاع روسیه دیروز چهارشنبه نیز با صدور بیانیه‌ای از پاکسازی کامل شهرک «کوزینکا» در محور «بلگورود» و دفع تمامی افراد مسلح اوکراینیِ نفوذکرده به این منطقه خبر داد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: با ۲ پاتک نیروهای اوکراینی مقابله کردیم. تلفات این نیروها در محور کوبیانسک به ۸۵ نظامی می‌رسد. تلفات نیروهای اوکراینی در محور دونتسک ۴۲۰ نظامی، یک تانک و ۴ انبار مهمات برآورد می‌شود. نیروهای ما در برابر یک پاتک ایستادند و مواضع خود را استحکام بخشیدند.

خبر مرتبط
عواقب اعزام نیروهای خارجی به اوکراین/ روسیه هشدار داد

اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین امروز پنج‌شنبه تاکید کرد که اعزام پرسنل نظامی خارجی به اوکراین مملو از پیامدهای منفی است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: تلفات نیروهای اوکراینی در محور آودیوکا شامل ۳۹۵ نظامی و ۴ خودروی زرهی می‌شود. نیروهای ما مواضع خود را در طول خط تماس تقویت کردند. در محور بلگورود تلاش‌های گروه‌های خرابکار و اطلاعاتی اوکراینی برای نفوذ به مناطق مرزی ناکام گذاشته شد و کی‌یف با تلفاتی برابر ۶۵۰ نظامی مواجه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید