بازداشت سارق حرفه ای خودرو در اکباتان


بازداشت سارق حرفه ای خودرو در اکباتان

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 135 آزادی در حال گشت‌زنی در فاز 2 اکباتان بودند که...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدرضا موسوی سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری 135 آزادی در حال گشت‌زنی در فاز 2 اکباتان بودند که متوجه توقف مشکوک یک دستگاه پراید شده و راننده آن را تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: ماموران گشت با استعلام پلاک وسیله نقلیه متوجه سرقتی بودن خودرو شدند. در همین حین ماموران مشاهده نمودند که سرنشین از خودرو پیاده شده و به سمت یک خودروی پارک شده در چند قدمی خود راه افتاد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد : در همین حین متهم در تقلا برای باز کردن درب یک یک دستگاه خودرو سواری می شود و ماموران پلیس در یک عملیات غافلگیرکننده اقدام به دستگیری سارق نمودند و بعد از یک درگیری جزی عملیات پلیسی ماموران توانستند او را زمین گیر کنند.

وی افزود: بعد از دستگیری سارق ، او را به کلانتری منتقل و در طی روند تحقیقات معترف به سرقت های مشابه شد و پس از استعلام مشخص شد وی جزء افراد تحت کنترل می باشد و با قرار بازداشت تحویل پلیس آکاهی تهران شد.سرهنگ موسوی در پایان به مردم توصیه نمودند که حتما خودروهای خود مجهز به جی پی اس کنند که در صورت وقوع حادثه ای توانایی ردیابی آن را داشته باشند.


بازداشت سارق حرفه ای خودرو در اکباتان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان