خانه متروکه 6 مغازه را در آتش بلعید / جزئیات آتش سوزی بزرگ در رشت


خانه متروکه 6 مغازه را در آتش بلعید / جزئیات آتش سوزی بزرگ در رشت

به گزارش رکنا، شهرام مومنی اظهار کرد: صبح امروز با دریافت این آتش سوزی بلافاصله هشت خودروی اطفای حریق و آبرسان به همراه ۳۳ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل آتش‌سوزی در جاده پیربازار ابتدای فخب...

به گزارش رکنا، شهرام مومنی اظهار کرد: صبح امروز با دریافت این آتش سوزی بلافاصله هشت خودروی اطفای حریق و آبرسان به همراه ۳۳ آتش‌نشان و افسر ارشد به محل آتش‌سوزی در جاده پیربازار ابتدای فخب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش از یک باب خانه ویلایی مخروبه مملو از ضایعات آغاز و به سربندی ۶ باب مغازه آسیب رساند، اضافه کرد: یکپارچگی پشت بام‌های چوبی بهم چسبیده و بدون دیوار آتش بر، موجب شدت و سرعت آتش شده بود که تیم عملیات نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش به سایر واحدها اقدام کردند.

مومنی با تاکید بر اینکه پشت بام ۶ باب مغازه شامل رنگ فروشی، املاک، سوپر مارکت، اغذیه فروشی و فروشگاه مرغ دچار آسیب شد، ادامه داد: در این آتش سوزی به کسی آسیب جانی نرسید ضمن اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است.

وی در پایان از همکاری معاونت خدمات شهری منطقه یک شهرداری رشت به دلیل اعزام خودرو بیل بکهو برای تخریب قسمت‌هایی از خانه مخروبه به منظور پاکسازی ضایعات و مهار آتش قدردانی کرد.


خانه متروکه 6 مغازه را در آتش بلعید / جزئیات آتش سوزی بزرگ در رشت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟