کشف 15 میلیارد اموال سرقتی در خانه دزدان جنوب تهران


کشف 15 میلیارد اموال سرقتی در خانه دزدان جنوب تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در سومین روز از فروردین ماه 1403 یکی از شهروندان ساکن محدوده باقرشهر به کلانتری 175 مراجعه و ضمن طرح شکایتی عنوان داشت که...

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی به تشریح این خبر پرداخت و گفت: در سومین روز از فروردین ماه 1403 یکی از شهروندان ساکن محدوده باقرشهر به کلانتری 175 مراجعه و ضمن طرح شکایتی عنوان داشت که از منزلش سرقت شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیم های زبده ای از ماموران تجسس کلانتری تشکیل و در پی سرنخی هایی برای شناسایی سارق، اقدامات خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به شگرد سارق یا سارقان و مراجعه به بانک مشخصات سارقان سابقه دار مشخص شد که در این سرقت دو سارق سابقه دار دست داشته که به تازگی از زندان آزاد شده و دارای سوابق کیفری دیگری نیز هستند.

سرهنگ طرهانی اظهار داشت: اقدامات ماموران پلیس در کمتر از 24 ساعت نتیجه داد و مشخصات و مخفیگاه سارقان شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی هر دو را دستگیر کردند.فرمانده انتظامی شهرستان ری، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان همه اموال مالباخته به ارزش 15 میلیارد ریال، کشف و پس از صورتجلسه به وی مسترد شد.

سرهنگ طرهانی در پایان، بااشاره به انتقال متهمان به زندان بر اساس دستور مرجع قضائی، گفت: با توجه به ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، شهروندان به خاطر داشته باشند پیش از حرکت، تجهیزات ایمنی مناسبی برای منازل و اماکن خصوصی خود تهیه و استفاده کنند تا فرصت از سارقان گرفته شود.


کشف 15 میلیارد اموال سرقتی در خانه دزدان جنوب تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی