فرصت ویژه قلعه‌نویی برای صعود


فرصت ویژه قلعه‌نویی برای صعود

تیم ملی فوتبال کشورمان سه‌شنبه بازی برگشت خود مقابل ترکمنستان در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ را برگزار می‌کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از برتری ۵ بر صفر مقابل ترکمنستان در دیدار رفت دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ سه‌شنبه باید دیدار برگشت خود را مقابل این تیم مرکز آسیایی در ورزشگاه عشق آباد برگزار کند.

این بازی در چمن مصنوعی انجام می‌شود اما شاگردان امیر قلعه‌نویی می‌توانند با برتری در آن خیال خود را بابت حضور در مرحله سوم مقدماتی به عنوان یکی از ۲ تیم برتر گروه E راحت کنند.

از طرفی ترکمن‌ها که در بازی قبلی برای اولین بار در طول ۹ تقابل خود با ایران گلزنی نکرده و با اختلاف بیش از ۲ گل شکست خوردند، در زمین خودشان دنبال اعاده حیثیت هستند و قصد دارند دست کم با متوقف کردن تیم کشورمان در مقابل هواداران خودی، از قعر جدول این گروه فرار کنند.

فرصت ویژه قلعه‌نویی برای صعود

از طرفی به نظر می‌رسد کادرفنی تیم ملی تصمیم بگیرد در این مسابقه جوان‌های بیشتری را هم امتحان کرده و مانند امین حزباوی و محمدرضا آزادی به سایر نفراتی که تاکنون تجربه ملی را به دست نیاورده‌اند، فرصت بازی بدهد.

مهدی لیموچی و آرشا شکوری، ۲ بازیکن جوان ایران به دلیل صادر نشدن ویزا نتوانستند در این بازی ملی‌پوشان را همراهی کنند و مهدی ترابی و علیرضا جهانبخش نیز به ترتیب به دلیل سرماخوردگی و مصدومیت به این کشور نرفتند. ضمن اینکه سردار آزمون با وجود اعزام به عشق آباد به دلیل کشیدگی همسترینگ نمی‌تواند به زمین برود.در سوی مقابل روسلان مینگازوف، ستاره ترکمنستان هم به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا