پشت پرده مذاکره با سرمربی سابق پرسپولیس / با ماهی 100 میلیون تومان کسی سرمربی تیم امید نمی شود


پشت پرده مذاکره با سرمربی سابق پرسپولیس / با ماهی 100 میلیون تومان کسی سرمربی تیم امید نمی شود

خبرورزشی: مجید جلالی به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در تلاش است، یحیی گل محمدی را برای هدایت تیم ملی امید متقاعد کند و اگر در این مسیر به نتیجه نرسد، سراغ فرهاد مجیدی خواهد رفت. دون شک یحیی گل محمدی یکی از بهترین گزینه ها و شاید هم...

پشت پرده مذاکره با سرمربی سابق پرسپولیس / با ماهی 100 میلیون تومان کسی سرمربی تیم امید نمی شود
خبرورزشی: مجید جلالی به عنوان رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال در تلاش است، یحیی گل محمدی را برای هدایت تیم ملی امید متقاعد کند و اگر در این مسیر به نتیجه نرسد، سراغ فرهاد مجیدی خواهد رفت.
دون شک یحیی گل محمدی یکی از بهترین گزینه ها و شاید هم بهترین گزینه برای هدایت تیم امید است. به این خاطر که با سال ها مربیگری در لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا به تجربیات خوبی رسیده و از همه مهمتر لیگ برتر را خوب می شناسد. او اگر سرمربی تیم ملی امید شود، این تیم بیشترین ضریب موفقیت را خواهد داشت.
بی تعارف کمتر مربی باشگاهی که در لیگ برتر صاحب جایگاه است، حاضر است سرمربی تیم امید شود. چون فدراسیون فوتبال به گزینه ایرانی بر خلاف گزینه های خارجی کم پول می دهد. نهایت پولی که فدراسیون فوتبال حاضر است، برای مربی تیم امید هزینه کند ماهی ۱۰۰ میلیون تومان یا کمی بیشتر است. حتما به یاد دارید دستمزد فرهاد مجیدی در تیم ملی امید ۵۰۰ میلیون تومان بود. هم اکنون دستیاران ایرانی امیر قلعه نویی ۵۰ درصد از مطالبات خود را دریافت نکرده اند و برای دوره جدید هم قرارداد نبسته اند، در حالی که به خوبی می دانیم مربی خارجی حتی یک روز بدون قرارداد برای هیچ تیمی کار نمی کند و از سویی دستمزدی که دریافت می کند، دستمزد بسیار خوبی است.
نه یحیی گل محمدی بلکه هر مربی دیگری هم جای یحیی باشد، به این پیشنهاد پاسخ منفی می دهد. البته منظورمان مربی است که در لیگ برتر جایگاه دارد. خیلی از مربیان هستند که حاضرند حتی با دستمزدهای کم برای تیم ملی امید کار کنند تا از طریق تیم ملی امید صاحب جایگاه در مربیگری فوتبال ایران شوند. یحیی گل محمدی دستمزدش در لیگ برتر دست کم ماهی یک میلیارد تومان است و هر قدر هم عشق و تعصب به تیم ملی امید داشته باشد با ماهی ۱۰۰ میلیون تومان حاضر به کار برای تیم ملی امید نیست، چون هر انسانی برای زندگی اش بر مبنای منطق تصمیم می گیرد نه احساس.
بنابراین مجید جلالی پیش از هر گونه مذاکره ای با یحیی گل محمدی و گزینه های دیگر باید با مهدی تاج و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مذاکره کند که نگاه فدراسیون فوتبال در مورد مربیان بومی تغییر کند. آن وقت است که می توانیم طلسم حضور در المپیک را بشکنیم. با واژه ها کار پیش نمی رود آقای مجید جلالی!
لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی