برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش/کاهش وقوع سرقت ها با تکمیل اجرای طرح پابند الکترونیکی


برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش/کاهش وقوع سرقت ها با تکمیل اجرای طرح پابند الکترونیکی

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار احمد رضا رادان در حاشیه قرار گاه تامین نظم و امنیت نوروز 1403در فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو به هموطنان و کارکنان زحمت کش انتظامی در سراسر...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار احمد رضا رادان در حاشیه قرار گاه تامین نظم و امنیت نوروز 1403در فرماندهی انتظامی استان اصفهان ضمن تبریک سال نو به هموطنان و کارکنان زحمت کش انتظامی در سراسر کشور بیان داشت: سال جدید 2 بهار طبیعت و بهار قرآن با یکدیگر درآمیخته شده تا انشاالله روح و جسم مردم را با هم طراوت کند.

وی در خصوص انجام مأموریت های نوروزی پلیس در کشور گفت: خوشبختانه همکاران ما از مرز تا به شهر و از شهر تا به روستا و از روستا تا جاده ها مشغول انجام مأموریت هستند و تا به الان که خدمت شما هستیم بالغ بر 249 میلیون تردد بین استانی از اول طرح نوروزی انجام شده که نشان از میل بالای مردم به سفر دارد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به این که متأسفانه در طول این مدت 417 نفر از هموطنان ما به دلیل عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی جان خود را از دست داده اند و شیرینی سفر، نوروز و ماه رمضان را به کام خود و خانواده هایشان تلخ و تلخ تر کردند تصریح کرد: این رقم بسیار بسیار زیاد است و بخش قابل توجهی از این تلفات می توانست با رعایت قوانین و مقررات اتفاق نیافتد که متأسفانه انجام نشد.

سردار رادان خواب آلودگی،عدم توجه به جلو،سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ را از دلایل عمده این میران تلفات در جاده ها عنوان کرد و از هموطنان خواست از امروز که موج دوم سفر ها شروع شده و تقریبا همه جاده های کشوراعم از جاده های شمالی، مرکزی و غربی مملو ازمسافر و تردد و حرکت هست، با رعایت قوانین و توجه و هوشیاری بیشتر، شیرینی سفر را در جاده هم ببینند و از جاده هم لذت ببرند.

این مقام ارشد انتظامی اشاره ای هم به تلاش و زحمات مرزبانان دلیر کشور داشت و گفت: خوشبختانه با شجاعت و هوشیاری مرزبانان غیور ما ، شب گذشته تلاش کسانی که قصد داشتند به مرز نفوذ بکنند ناکام ماند و به شدت با آنها برخورد شد.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان این که الحمدالله در حوزه مقابله و پیشگیری از سرقت هم کارهای خوبی در حال انجام است و در حال حاضر شاهد شاهد کاهش وقوع سرقت و افزایش کشف هستیم اظهار امیدواری کرد که با کامل شدن اجرای طرح پابند های الکترونیکی در سال 1403 این حلقه مهم را تکمیل کنیم.

وی در خصوص مسیر هایی که بیشترین تصادفات را داشته اند نیز اظهار داشت: بیشتر تلفات ما در جاده امام رضا، جاده های شمالی، جاده های مسیر مرکز به سمت شمال غرب و شمال شرق بیشتر بوده است واستان اصفهان نیز با توجه به این که از معدود استان هایی است که هم مسافر پذیر هست و مسافران زیادی از این استان به سایر نقاط کشور سفر می کنند و از طرفی با توجه به طولانی بودن مسیر اتوبان ها و جاده ای این استان، متاسفانه در حوزه راه های اصفهان نیز شاهد افزایش تصادف و تلفات جاده ای بوده ایم که بخشی از این 417 فوتی در جاده ها مربوط به استان اصفهان است.

سردار رادان پیرامون مأموریت های فرماندهی انتظامی کشور اظهار داشت: در سال جدید، 6 اولویت را در دستور کار خود قرار داده ایم که در کنار موضوع معیشت کارکنان که یکی از اولویت های مهم ما به شمار می آید و انشاالله بتوانیم با تکمیل منازل سازمانی بخش عمده ای از دغدغه های آن ها را برطرف کنیم،

این مقام ارشد انتظامی از دیگر اولویت های پلیس در سال جدید را برخورد با سارقان دانست و خاطر نشان کرد: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و دستگیری اتباع غیر مجاز نیزاز ماموریت ها و برنامه های پلیس در تداوم دیگر ماموریت های این فرماندهی در سال جدید خواهد بود.

اصفهان/ بهمن راعی


برخورد قاطع پلیس با اراذل و اوباش/کاهش وقوع سرقت ها با تکمیل اجرای طرح پابند الکترونیکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی