تصاویر بیشتری از چانگان دیپال G318 منتشر شدند، رقیبی برای گریت وال تانک


تصاویر بیشتری از چانگان دیپال G318 منتشر شدند، رقیبی برای گریت وال تانک

عرضه محصولات گریت وال تانک باعث شده است تا سایر خودروسازان چینی نیز به عرضه محصولات آفرودی علاقمند شوند. چانگان نیز از زیرشاخه خود با نام دیپال، مدل آفرودی دیپال G318 را معرفی کرده است. این خودرو یک آفرودر مکعبی شکل با پیشرانه...

عرضه محصولات گریت وال تانک باعث شده است تا سایر خودروسازان چینی نیز به عرضه محصولات آفرودی علاقمند شوند. چانگان نیز از زیرشاخه خود با نام دیپال، مدل آفرودی دیپال G318 را معرفی کرده است. این خودرو یک آفرودر مکعبی شکل با پیشرانه الکتریکی است.

نام این مدل یعنی G318، اشاره به یکی از بزرگراه‌های ملی چین دارد که از شانگهای تا مرز چین و نپال کشیده شده است. بخش‌هایی از این بزرگراه سراسری، از استان سیچوان عبور می‌کنند که به دلیل زمین‌های ناهموار و البته مناظر دیدنی خود مشهور هستند. به همین دلیل چانگان این نام را برای دیپال G318 برگزیده است. چینی‌ها این مسیر را شبیه به جاده 66 در ایالات متحده می‌دانند.

چانگان ادعا می‌کند که مدل دیپال G318 قابلیت بالا رفتن از شیب 60 درصدی را دارد. ظاهر مکعبی شکل این خودرو نیز حس مواجهه با شاسی بلندی سرسخت را به بیننده القا می‌کند. این خودرو با هفت رنگ برای بدنه و سه رنگ برای تریم داخلی قابل سفارش است.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دختر نیکی کریمی که شبیه مادرش است را دیده اید؟