روابط عمومی آستان امام خمینی (ره) در رابطه با انتشار یک فیلم: ویدیو متعلق به 19 بهمن ماه 1401 است/ باز نشر این ویدیو توسط رسانه‌های رسمی وابسته به آستان و بیت امام در نوروز 1403 کذب محض می‌باشد


روابط عمومی آستان امام خمینی (ره) در رابطه با انتشار یک فیلم: ویدیو متعلق به 19 بهمن ماه 1401 است/ باز نشر این ویدیو توسط رسانه‌های رسمی وابسته به آستان و بیت امام در نوروز 1403 کذب محض می‌باشد

روابط عمومی تولیت آستان حضرت امام خمینی(ره) به انتشار فیلمی که اخیرا حاشیه هایی را به همراه داشته است واکنش نشان داد. روابط عمومی تولیت آستان امام خمینی(ره) نوشت: بسم الله الرحمن الرحیم اخیرا با بازنشر فیلمی از قسمتی از مراسم ادای احترام...

روابط عمومی آستان امام خمینی (ره) در رابطه با انتشار یک فیلم: ویدیو متعلق به 19 بهمن ماه 1401 است/ باز نشر این ویدیو توسط رسانه‌های رسمی وابسته به آستان و بیت امام در نوروز 1403 کذب محض می‌باشد

روابط عمومی تولیت آستان حضرت امام خمینی(ره) به انتشار فیلمی که اخیرا حاشیه هایی را به همراه داشته است واکنش نشان داد.

روابط عمومی تولیت آستان امام خمینی(ره) نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

اخیرا با بازنشر فیلمی از قسمتی از مراسم ادای احترام نیروهای مسلح کشور در فضای مجازی، مطالبی پیرامون این فیلم عنوان شده است.

از اینرو روابط عمومی تولیت آستان مقدس امام خمینی(ره) جهت تنویر افکار عمومی مطالب ذیل را بیان مینماید:

۱_ این فیلم توسط سایت آستان مقدس امام خمینی(ره) در تاریخ ۱۹ بهمن ماه‌ سال ۱۴۰۱ تولید و در شبکه های اجتماعی وابسته به آستان در همان تاریخ درج و نشر گردید و باز نشر آن توسط رسانه های رسمی وابسته به آستان و بیت امام در نوروز ۱۴۰۳ کذب محض می باشد.

۲_نهاد های حقیقی و حقوقی،نظامی و انتظامی و...که شبهه ای اینچنینی برایشان ایجاد می شود میتوانند قبل از رسانه ای کردن موضوع با پیگیری از مجاری رسمی وابسته(روابط عمومی آستان یا پایگاه خبری جماران) از صحت و سقم مطالبی که خواهان انتشار آن هستند،جویا شوند.

۳_آستان مقدس امام خمینی(ره) در طول سال پذیرای بسیاری از مقامات ملی و بین المللی[در قالب مراسم رسمی با پروتکل های تعریف شده] است. برای مثال حضور مقام معظم رهبری، روسای قوای سه گانه، مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت خانه ها،نهادهای فرهنگی و هنری، نیروهای مسلح و... از این نمونه می باشد و طبق پروتکل های رسمی، هر مراسم با هماهنگی نمایندگان رسمی سازمان ها با برگزاری جلسات رسمی انجام و تمامی نکات در این جلسات مطرح و مصوب می شود.بنایراین هرگونه فیلم و تصویر با استناد به صورت جلسات تهیه،درج و نشر می گردد.

۴_طبق پروتکل رسمی آستان مقدس امام خمینی(ره)، هر نهاد و سازمانی که خواهان برگزاری مراسم در این مکان مقدس می باشد، با ارائه درخواست کتبی و در ادامه ذکر جزییات مراسم(دعوت از تولیت محترم برای حضور در مراسم، چگونگی تشریفات و...) از چگونگی برگزاری مراسم آگاه می شود. از جمله چگونگی حضور تصویربرداران در مکان های تعریف شده.نتیجه اینکه ادعای این نکته که فیلم مذکور با غرض خاصی تصویربرداری شده مغایر اصول حرفه ای رسانه ای و کذب می باشد.

۵_وظیفه ذاتی رسانه های رسمی آستان، تهیه، درج و نشر کلیه مراسم های برگزار شده در طول سال در حرم مطهر امام راحل می باشد(با استناد به صورت جلسات رسمی)که تاکنون بر این وظیفه پایدار بوده و خواهد بود.با کمی سواد رسانه ای در عصر تکنولوژی می‌توان به این نکته پی برد که هر شخص در هر جای دنیا، با یک گوشی تلفن همراه می‌تواند با یک جستجوی ساده مطالبی را که مربوط به سالیان گذشته می باشد تهیه و از آن به صورت سلیقه ای استفاده کند.

توقع از مدیران،مشاوران رسانه ای و سایر رسانه ها در اینگونه موارد این است که با ظرافت و دقت بیشتری به رسالت رسانه ای خود عمل کنند.

۶_همانطور که بارها شاهد بودیم دشمنان نظام مقدس کشور عزیزمان، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیت شریف امام راحل(ره)، همواره سعی داشته، دارند و خواهند داشت در مقاطع مختلف زمانی، به تخریب این نظام بپردازند و بر اساس این توطئه و پروژه تخریب، هر از چند گاهی دست به این گونه امور می‌زنند و کار را تا آنجا جلو می‌برند که برای خاموش کردن این توطئه حتما تذکر مقام معظم رهبری را همراه داشته باشند[تذکر مقام معظم رهبری در سخنرانی معظم له در ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۱ در نقد عملکرد برخی نادانان در پی اخلال حین سخرانی تولیت محترم آستان امام خمینی(ره)]. انتظار از دوست داران نظام این است که با این توطئه ها همراهی نداشته باشند.

۷-در پایان سالی پر بار برای هموطنان عزیزمان از خداوند منان خواستاریم

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست های منشوری و نشستن ناجور شیرین بازیگر نون خ در مکان عمومی !