پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 فروردین 1403


پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 فروردین 1403

بازار طلا در معاملات روز دوشنبه ضرباهنگی ناموزون را تجربه کرد و به شدت نوسانی بود. قیمت طلای 18 عیار هم با وجود رشد قیمت طلای جهانی، کاهش یافت. سکه بهار آزادی روز دوشنبه وارد کانال 36 میلیونی شد.

پیش بینی قیمت طلا و سکه 7 فروردین 1403

به گزارش راهبرد معاصر، بازار طلا در دومین روز معاملاتی بازارها نوسانات زیادی را تجربه کرد. در حالی که قیمت طلای جهانی همزمان با بازگشایی بازارهای بین‌المللی افزایشی بود، قیمت طلای 18 عیار کاهشی شد. به نظر می‌رسد درجازدن قیمت دلار در معاملات پشت خطی، سسگنال قوی‌تری را برای بازار طلا ارسال کرده باشد.

در همین حال، قیمت سکه‌های سبک رشد کرد در حالی که قیمت سکه امامی با اندکی افت نسبت به روز یکشنبه مواجه شد. گفتنی است حباب تمامی قطعات سکه در روز دوشنبه کاهشی بود.

فعالان بازار طلا معتقدند تا زمانی که معاملات طلای فیزیکی به صورت رسمی آغاز نشود، بازار با نوسانات قیمتی زیادی مواجه خواهد شد و به پایداری قیمت‌های فعلی اطمینانی نیست. گفتنی است معاملات نقدی و فیزیکی بازار طلا از چهاردهم فروردین‌ماه کلید می‌خورد و به این ترتیب باید منتظر تحرکات جدی بازار طلا از نیمه دوم ماه جاری بود.

قیمت طلا و سکه در دومین روز معاملاتی سال 1403، مسیر نوسانی و ناموزنی داشت. در حالی که قیمت طلای جهانی رشد کرد و تا لحظه تنظیم این گزارش به 2175 دلار رسیده بود، قیمت طلای 18 عیار کاهشی بود و روی رقم سه میلیون و 249 هزار تومان قرار داشت. هر مثقال طلای 18 عیار هم در روز 6 فروردین 1403 به قیمت 14 میلیون و 72 هزار تومان معامله شد.

در بازار سکه نیز قیمت سکه امامی با اندکی افت نسبت به روز قبل با رقم 38 میلیون و 780 هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار آزادی با افزایش نسبت به روز یکشنبه به 36 میلیون و 25 هزار تومان رسید و وارد کانال جدید شد.

قیمت نیم سکه به 23 میلیون و 300 هزار تومان رسید و قیمت ربع سکه نیز 14 میلیون و 500 هزار تومانی شد. قیمت سکه گرمی هم روز دوشنبه کانال هفت میلیون تومانی را دید و رقم هفت میلیون و 30 هزار تومان را ثبت کرد./ تجارت نیوز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...