ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد


ریزش کوه در محور پلدختر-خرم‌آباد

سرپرست فرمانداری معمولان آخرین وضعیت این شهرستان پس از بارش‌های امروز را تشریح کرد.

محمد ناظری گفت: راه ارتباطی محور پلدختر به خرم‌آباد در کیلومتر ۱۰ پیچ افرینه محدوده گاوزرده به‌دلیل ریزش کوه مسدود شده‌است و راهداران در حال بازگشایی این محور هستند.

او اضافه کرد: خط انتقال مجتمع کوثر و آب شرب ۴۳ روستای معمولان بر اثر شدت بارش‌های اخیر قطع شده بود که آب شرب این روستا‌ها با حضور اکیپ‌های آب‌وفاضلاب وصل شده‌است.

سرپرست فرمانداری معمولان یادآور شد: برق ۳۸ روستای این شهرستان با تلاش اکیپ‌های شرکت توزیع برق وصل شده‌است و فقط برق روستای سرمر به‌دلیل انفجار ترانس قطع است.

او بیان کرد: راه ارتباطی روستای سرمر زیودار معمولان به‌دلیل ریزش سنگ مسدود شده‌است و امکان اعزام اکیپ‌های اداره برق به این منطقه وجود ندارد.

ناظری گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستای پلدختر با بارش‌های سیل‌آسا مسدود شد که راه سه محور تا غروب امروز بازگشایی شد و راه هشت روستا همچنان مسدود است.

سرپرست فرمانداری معمولان با اشاره به مشکل آنتن‌دهی تعداد زیادی از روستا‌های این شهرستان بر اثر قطع دکل مخابراتی جلگه خلج، خاطرنشان کرد: مشکل مخابراتی این روستا‌ها تا ظهر امروز رفع شد.

او با بیان اینکه جاده بین مزارع بخش مرکزی و افرینه معمولان دچار خسارت جدی شده‌است، بیان کرد: یک عدد موتور تلمبه در افرینه به‌دلیل سیلاب مفقود و به سه عدد دیگر خسارت جدی وارد شده‌است.

ناظری گفت: مسافران نوروزی به‌دلیل مسدودشدن محور معمولان- پلدختر به خرم‌آباد در ۴۵ اتاق که پیش از بارش‌ها در نظر گرفته شده بود اسکان یافتند.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: ۱۰ خانوار با ۴۳ نفر جمعیت در ۵ فروردین و پنج خانوار با ۱۸ نفر جمعیت در شش فروردین در مدارس افرینه و شهر معمولان اسکان داده شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا