پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 8 فروردین 1403


پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 8 فروردین 1403

در این خبر به توضیحاتی درباره پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ و اینکه بورس چهارشنبه صعود می کند یا سقوط؟ پرداخته شده است.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (سه شنبه ۷ فروردین ماه) با ۴ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن در روز جاری برخلاف شاخص کل، با ۵۷۴ واحد رشد به ۷۶۷ هزار و ۶۳۹ واحد و شاخص قیمت هم وزن با ۳۲۲ واحد رشد به ۴۳۱ هزار و ۳۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۴۲ هزار میلیارد ریال با انجام ۳۴۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شتران، وبملت، خودرو و شستا بیشترین اثر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی باعث کاهش شاخص شدند.

شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۷۶ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۹۵۶ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران حدود ۲۲۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت حدود ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون سهم و اوراق بود.

نمادهای خاور، وسپهر، انتخاب، مادیرا و آریا بیشترین اثر منفی و نمادهای آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

پیش بینی بورس فردا

با توجه به این که شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات روز سه شنبه ۷ فروردین ماه با ۴ هزار و ۱۸۵ واحد کاهش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۱۶ واحدی ایستاد، بر همین اساس امکان سقوط بورس فردا دور از انتظار نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرورش گل برگ ذرتی گیاه آپارتمانی + شرایط و نگهداری از این گل زیبا