این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند + معرفی و عکس های این 5 زوج معروف


این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

بازیگران ایرانی با شوهران میلیاردر: هنرمندان یکی از اقشار مورد توجه در هر جامعه ای هستند که دانستن جزئیات زندگی آنها برای طرفدارانشان بسیار جذاب است. ازدواج یکی از اتفاقات مهم...

بازیگران ایرانی با شوهران میلیاردر: هنرمندان یکی از اقشار مورد توجه در هر جامعه ای هستند که دانستن جزئیات زندگی آنها برای طرفدارانشان بسیار جذاب است. ازدواج یکی از اتفاقات مهم زندگی بازیگران است که همیشه مورد توجه قرار گرفته و کنجکاوی مخاطبان برای کشف جزئیات زندگی مشترک و شناخت همسر آنها را برمی انگیزد. در ادامه با بیوگرافی کوتاه بازیگران ایرانی با شوهران میلیاردر از بخش هنرمندان و فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

از میان بازیگران زن ایرانی که زندگی مشترک خود را با فردی خارج از حیطه هنر آغاز کرده اند برخی از هنرمندان با فردی ثروتمند یا به عبارتی میلیاردر ازدواج کرده و زندگی مرفهی دارند که می توان به نیوشا ضیغمی و شیما محمدی را نام برد چرا که اوضاع مالی همسرشان به نسب بقیه هنرمندان بهتر است و به اصطلاح همسر میلیاردر دارند. در ادامه چند نفر از بازیگران ایرانی با شوهران میلیاردر را معرفی می کنیم.

1. نیوشا ضیغمی

این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان را همه مخاطبان تلویزیون با سریال در چشم باد و نقش ماندگارش در این سریال به خوبی می شناسند.

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. پدرش محسن ضیغمی دبیر و مادرش فهیمه رستم پور کارمند بازنشسته است که تجربه بازی در فیلم سینمایی چارسو را نیز دارد. او دیپلم معماری دارد، اما به دلیل قبولی در رشته روان‌شناسی کودک در دانشگاه سراسری، ترجیح داد در این رشته ادامه تحصیل دهد و لیسانس این رشته را از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت. او می‌گوید با وجود مخالفت والدین، وارد حرفهٔ بازیگری شده‌است:

«وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد، ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود. پدرم اصولاً کارهای علمی را دوست داشته و دارد و ترجیح می‌داد من پزشک یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و با کار آقای مسعود جعفری جوزانی شروع کردم و پس از آن هم بلافاصله وارد سینما شدم، در همان سال اول نتیجه خوبی حاصل شد، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

ضیغمی با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان واقع در کوچه نهم، خیابان بخارست، محله آرژانتین تهران بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. پس از فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد. او سپس در اولین تجربه سینمایی خود در فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی ایفای نقش کرد و همین فیلم سبب همکاری دوباره ضیغمی و محمد علی سجادی در فیلم شوریده شد که برای بازی در این فیلم، نامزد دریافت سیمرغ بلورین از بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر شد و با بازیگرانی چون هدیه تهرانی رقابت کرد.

او در سال ۱۳۸۹ با آرش پولادخان، یک تاجر ایرانی ازدواج کرد و در اردیبهشت ۱۳۹۷ اولین فرزندشان به نام لنا را به دنیا آوردند. آرش پولاد خان همسر نیوشا ضیغمی در تجارت نقره فعالیت می کند و یکی از افراد پولدار جامعه است که به این واسطه می توان نام نیوشا ضیغمی را در لیست بازیگران زن ایرانی که همسر میلیاردر دارند قرار داد. او در یک لایو در برنامه اینستاگرام اعلام کرد که مهریه او یک سکه طلا بوده‌است و همین مسئله منجر به جنجال در رسانه‌های ایرانی شد.

ضیغمی یکی از حامیان جدی صنایع دستی ایران به‌شمار می‌رود. او در گفت وگویی که با مدیر کل صادرات ایران داشت بر لزوم معرفی صنایع دستی کشور در بازارهای جهانی تأکید کرد. در مراسمی که در انجمن حامیان کودکان کار و خیابان برگزار شد، ضیغمی به عنوان سفیر کودکان کار ایران معرفی شد. او در این مراسم با بیان اینکه موضوع کودکان کار یکی از دغدغه‌های همیشگی‌اش بوده اظهار داشت: «وقتی سر چهارراه‌ها کودکان کار را می‌بینم با خودم می‌گویم سهم این بچه‌ها از دنیای کودکی چیست و چرا باید از همین سن و سال وارد چرخه کار شوند و بزرگ شدن را از همان روزهای اول کودکی مشق کنند.»

همسران پولدار هنرمندان، نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان آخرین روز اردیبهشت ماه سال 97 صاحب دختری به نام لنا شدند.

2. کتایون ریاحی

این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

کتایون ریاحی یکی دیگر از هنرمندانی است که همسر میلیاردر دارد. مسعود بهبهانی همسر دوم کتایون ریاحی و یکی از سهام داران اصلی یک شرکت اروپایی است که اوضاع مالی بسیار خوبی دارد.

کتایون ریاحی در ۱۰ دی ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمد. او دارای یک فرزند به نام پوریا است که موسیقی‌دان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است. برادر او علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است. ریاحی با نویسندگی برای کودکان آغاز و با فیلم خبرچین به سینما آمد. اما فیلم در نیمه راه متوقف شد و او برای بازی در فیلم پاییزان انتخاب شد. در آن زمان در سینما چندان موفق نبود اما با بازی در مجموعه پدرسالار توانست خود را مطرح کند و حضور او در مجموعه‌های روزهای زندگی و به‌ویژه مجموعهٔ تلویزیونی پس از باران از او چهره‌ای شناخته‌شده ساخت.

بازی ریاحی در مجموعه‌های پس از باران و شب دهم نیز چشمگیر بود. او پس از پنج سال دوری از سینما با بازی در شام آخر مهم‌ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد. این زن حرف نمی‌زند دیگر فیلمی بود که ریاحی در آن ایفای نقش کرد. او برای بازی در این فیلم هم نامزد جایزهٔ از هفتمین جشن خانه سینما شد.

آخرین بازی او در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا بود. ریاحی در خرداد ۱۳۸۸ طی یادداشتی به سایت سیمافیلم، کناره‌گیری خود از دنیای بازیگری را اعلام کرد. فرج‌الله سلحشور کارگردان یوسف پیامبر در گفتگویی در این مورد گفت که او گفته: «دیگر نمی‌توانم فضاهای موجود سینما را تحمل کنم و از حرفه بازیگری کناره‌گیری کرد. چون در فیلم یوسف پیامبر مسائل معنوی، آرامش، احترام، حیا و حجاب مطرح بود و وی نمی‌توانست صحنه‌های دیگر را تحمل کند، گفت: دیگر نمی‌خواهم کار کنم و می‌خواهم شیرینی سریال یوسف پیامبر در ذائقه من بماند.»

3. شیما محمدی

همسران پولدار هنرمندان، شیما محمدی بازیگر سریال شاهگوش و مدلینگ کشورمان یکی دیگر از چهره هایی است که همسر میلیاردر دارد. این هنرمند جوان در اردیبهشت ماه سال 95با سینا محمدی ازدواج کرد. همسر شیما محمدی او صاحب یک برند معروف مواد غذایی و یکی از میلیاردرها و کارآفرین های جوان کشورمان است. این بازیگر با رسانه ای کردن ازدواجش برای همسرش سینا در صحفه شخصی اش می نویسد:

من متولّد و آفریده شدم براى کنار تو بودن و کنار تو زیستن و با تو نفس کشیدن تو سرمایه زندگى منى تو به من عشق و آموختى و تو به زندگى من رنگى فراتر از صورتى بخشیدى تو هدیه روز تولّدم از طرف خدایى.

این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

شیما محمدی متولد سال ۱۳۶۴ در تهران و بازیگر است . وی از ۱۷ سالگی از تئاتر با گروه تى آرت شروع کرد فعالیت تصویرى خود را در فیلم خانم افسانه منادى به تهیه کنندگى آقاى نادر مقدس و با بازى در منار استاد حمشید مشایخى شروع کرده و پس از آن در فیلم نوروزى از راه رسیده به کارگردانى آقاى کامران قدکچیان در نقش اصلى به ایفاى نقش پرداخته است.

خانم محمدی در سریال شاهگوش به نویسندگی الهه میرباقری و کارگردانی سید داود میرباقری و تهیه‌ کنندگی سید محمد امامی و مهران برومند در کنار امین زندگانى به ایفاى نقش آزاده پاکباز خبرنگارى جسور پرداخته بود.

4. شیلا خداداد و فرزین سرکارات

همسران پولدار هنرمندان، شیلا خداداد در سال ۸۹ زمانی که ۳۰ سال داشت با فرزین سرکارات، متخصص جراحی دهان، فک و صورت ازدواج کرد.

گفته می شود خداداد زمانی آدرس جراح بینی نیوشا ضیغمی را از او سؤال کرده و این هنرپیشه هم دکتر سرکارات را به خداداد معرفی کرده بود، و اینگونه شد که خداداد و سرکارات با یکدیگر آشنا شدند. بازیگرانی که شوهر پولدار دارندشیلا خداداد از بازیگرانی که شوهر پولدار دارند این زوج ۲ فرزند به نام سامیار (متولد سال ۹۲) و ساتین (متولد سال ۹۶) دارند. فرزند اول این زوج در آمریکا به دنیا آمده است.

این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

شیلا خداداد در ۱۴ آبان ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. مادرش از کرد‌های اهل مهاباد است. او در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در رشتهٔ شیمی محض به تحصیل پرداخت. او غیر از بازیگری در زمینهٔ موسیقی نیز فعالیت داشته‌است. خداداد با پزشک، فرزین سرکارات، ازدواج کرده‌است. او همسرش را هنگام جراحی زیبایی بینی ملاقات کرد. حاصل این ازدواج یک پسر و یک دختر که به‌ترتیب در آبان ۱۳۹۲ و فروردین ۱۳۹۶ به دنیا آمده‌اند.

خداداد به‌صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرد. فیلم‌ساز مسعود کیمیایی او را در داروخانه می‌بیند و به او پیشنهاد بازی در اعتراض (۱۳۷۸) را می‌دهد. او برای نقش‌آفرینی در این فیلم در میان عموم شناخته شد. او در سال ۱۳۸۱ نقش اصلی دختری هندی به‌نام سیتا را در مجموعهٔ تلویزیونی مسافری از هند ایفا کرد. این مجموعه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا خداداد به بازیگری برجسته در ایران تبدیل شود. خداداد در مرداد ۱۳۹۸ کتاب بعضی رازها را نباید نگه داشت با موضوع آزار جنسی کودکان را ترجمه کرد.

5. فریبا نادری و مهرداد طباطبایی

فریبا نادری ابتدا در سال ۸۵ زمانی که ۲۲ سال داشت با مسعود رسام، کارگردان و تهیه کننده ی مطرح ازدواج کرد که ۲۷ سال از او بزرگ تر بود. مسعود رسام در سال ۸۸ در سن ۵۲ سالگی بر اثر سرطان در گذشت.

این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

نادری سپس در سال ۹۶ زمانی که ۳۳ سال داشت با مهرداد طباطبایی ازدواج کرد که از فعالان حوزه مواد غذایی است. این زوج یک رستوران هم دارند.

مهرداد طباطبایی هم پیش از آن یک بار ازدواج کرده بود.

فریبا نادری در سال ۹۹ در برنامه تلویزیونی «دورهمی» درباره ی ماجرای ازدواجش با مهرداد طباطبایی گفته بود: «آشنایی ما اینگونه بود که اولین بار که ایشان مرا دیدند گفتند من اصلا قصد ازدواج ندارم، من هم از ایشان خیلی خوشم می‌آمد ولی برای اینکه کم نیاورم گفتم منم همینطور، بعد مرا نمی‌گرفت نه اینکه نخواهد اما هی بهانه می‌آورد، تا اینکه من با گریه و گفتن من جوانیم را پای تو گذاشتم از او خواستم که به خواستگاری من بیاید و نکته دیگر اینکه اصلا نمی‌دانست من بازیگرم و هیچ یک از کارهای من را هم ندیده بود. شاید اگر می‌دانست زودتر مرا می‌گرفت. اما خودش الان از این موضوع راضی است و خدا رو شکر زندگی خوبی را داریم.»

مهرداد طباطبایی هم در مصاحبه ای گفته تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از فیلم های او را ندیده بود. او در اینباره گفته: «واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلم هایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلم های خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.» این زوج در سال ۹۶ صاحب دختری به نام یارا شدند.

این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف


این بازیگران معروف ایرانی شوهرانشان میلیاردند +  معرفی و عکس های این 5 زوج معروف

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی