غرب به خاطر اوکراین در عمیق ترین بحران قرار دارد


غرب به خاطر اوکراین در عمیق ترین بحران قرار دارد

محمد الدیحی، کارشناس سیاسی مصری درخصوص بیانیه ناتو مبنی بر اینکه کی یف F-16 در تابستان دریافت می کند، صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، محمد الدیحی، کارشناس سیاسی مصری، کارشناس روابط بین الملل و امور روسیه، در مورد بیانیه ناتو مبنی بر اینکه کی یف F-16 در تابستان دریافت می کند، اما تبدیل به یک گلوله نقره ای نمی شود، به اسپوتنیک گفت:
این بیانیه بار دیگر تأیید می‌کند که ناتو و به‌ویژه ایالات متحده به دلیل حمایت مستمر از اوکراین، خسارات مالی زیاد و ناتوانی در دستیابی به نتایج در جبهه، امروز در عمیق‌ترین بحران قرار دارند. نگرانی غرب نیز با این واقعیت تشدید می‌شود که در روسیه اکنون تجهیزات تسخیر شده غربی ظاهر شده است.
علاوه بر این، چنین اظهاراتی نشان دهنده عدم درک کامل متقابل بین اوکراین و متصدیان غربی آن، به ویژه ایالات متحده است. به اینها رسوایی های فساد جدی را که رژیم کی یف مرتباً با آن مواجه می شود، اضافه کنید.
به هر شکلی، کل این وضعیت نشان می دهد که هرگونه تلاش برای بی ثبات کردن امنیت ملی روسیه محکوم به شکست است. برعکس، فدراسیون روسیه به همه ثابت کرده است که توانایی مقابله با هر گونه تهدید و چالشی را دارد. این را موفقیت عملیات ویژه نشان می دهد، که یادآوری می کنیم، واکنشی طبیعی به چالش های امنیت بین المللی، تمایل [غرب جمعی] برای تحمیل اراده خود، و تلاش برای نقض حاکمیت و وحدت روسیه است.
ما در حال حاضر در عصر دنیای چند قطبی زندگی می کنیم. البته آمریکا می خواهد تنها ابرقدرت باشد. بنابراین، با وجود اظهارات واشنگتن مبنی بر عدم حمایت ایالات متحده از حملات اوکراین به اهدافی در خاک روسیه، همچنان به حمایت از رژیم کی یف ادامه خواهد داد.
آنها از تلاش برای فرسودگی روسیه دست بر نمی دارند. ایالات متحده در استفاده از رادیکال ترین اقداماتی که با تمام هنجارهای حقوق بین الملل در تضاد است، تردیدی ندارد. اما روسیه، همانطور که تاریخ نشان می دهد، در برابر هر آزمونی مقاومت خواهد کرد و حتی قوی تر از آن بیرون خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان