محفل انس با قرآن و اطعام و افطاری 1000 نفراز خانواده ولی نعمتان


محفل انس با قرآن و اطعام و افطاری 1000 نفراز خانواده ولی نعمتان

به گزارش رکنا ازقزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد : ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا زندگی روزمره را به آیات قرآن متبرک نماییم بر همین است طبق سنوات گذشته کمیته امداد استان...

به گزارش رکنا ازقزوین، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد : ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا زندگی روزمره را به آیات قرآن متبرک نماییم بر همین است طبق سنوات گذشته کمیته امداد استان قزوین با حضور خانواده های تحت حمایت کمیته امداد ،اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریانی بین المللی و استانی نمود.

ناصر ظاهری عنوان کرد : در این مراسم ضمن برگزاری محفل انس با قرآن مراسم جشن تکلیف ویژه روزه اولی ها نیز برگزارشد و از رتبه های برتر مسابقات قرآنی باران وحی تقدیر به عمل آمد .

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از سازمان هلال احمر استان قزوین و قرارگاه لشکر ۱۶ زرهی که در برگزاری این مراسم مشارکت داشتند عنوان کرد : سفره های اطعام و افطاری با مشارکت خیرین و نیکوکاران به صورت منظم در سراسر استان توسط کمیته امداد و مراکز نیکوکاری از ابتدای ماه مبارک رمضان در حال برگزاری می باشد و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد .

وی افزود : خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق سامانه اینترنتی www.emdad۳۳۸۰۸.ir و کددستوری #۰۲۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ کمکهای خود را به دست نیازمندان برسانند.

منبع:روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی

لیلابیگدلی/قزوین


محفل انس با قرآن و اطعام و افطاری 1000 نفراز خانواده ولی نعمتان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی