اسلحه مخفی پرسپولیس علیه تیم‌های لیگ برتری


اسلحه مخفی پرسپولیس علیه تیم‌های لیگ برتری

مهدی ترابی سال گذشته در آخرین بازی‌های فصل برابر گل‌گهر یک تنه تیمش را به سمت پیروزی هدایت کرد.

فصل گذشته مهدی ترابی در بازی برگشت مقابل گل‌گهر ستاره شماره یک پرسپولیس بود و با هت‌تریک مقابل محسن فروزان، چهره یک ستاره واقعی را از خود به نمایش گذاشت و پرسپولیس را به سمت قهرمانی هدایت کرد.

او در همان شروع بازی روی ریباند شوت از راه دور توانست گل نخست را بزند و در ادامه نیز از روی ضربه ایستگاهی و فاصله دور، گل دوم را به ثمر رساند. گل سوم اما در نیمه دوم و به شکلی استثنایی رقم خورد؛ جایی که یک ضربه چیپ برای سومین بار گلر سیرجانی‌ها را تسلیم کرد.

در صحنه گل سوم کمتر کسی تصور می‌کرد مهدی ترابی به این شکل دروازه را باز کند اما او تصمیم گرفت با چیپ تماشایی توپ را به پشت سر محسن فروزان و مدافعان گل‌گهر بفرستد و یکی از زیباترین گل‌های سال 1402 را به نام خود بزند.

اسلحه مخفی پرسپولیس علیه تیم‌های لیگ برتری

ترابی حالا با پشت سر گذاشتن سرماخوردگی که او را از ترکیب تیم ملی دور کرد، با آمادگی کامل به تمرینات پرسپولیس برگشته و انگیزه زیادی دارد تا دوباره در چند هفته پایانی فصل نقش ستاره موردنظر را ایفا کند.

ستاره شماره 9 پرسپولیس در شروع فصل عملکرد چندان خوبی نداشت اما در 7 بازی گذشته، سه گل و چهار پاس گل را از خود به جای گذاشته تا دوباره در هفته‌های پایانی به چهره کلیدی خط حمله قرمزها تبدیل شود.

پرسپولیس که برای قهرمانی به 21 امتیاز در 7 بازی باقی‌مانده نیاز دارد، شاید بیشتر از هرکسی نیازمند آمادگی مهدی ترابی باشد که می‌تواند یک تنه نقش مهره قهرمانی را برعهده بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاخ سفید ژست بشر دوستانه گرفت/ نگران حمله رژیم صهیونیستی به رفح هستیم