کشته شدن دو تروریست در حمله به سپاه «راسک»


کشته شدن دو تروریست در حمله به سپاه «راسک»

اقتصادنیوز: تروریست‌ها در شهرستان راسک طی حمله مسلحانه، قصد داشتند وارد مقر سپاه شوند که با تبادل آتش نظامیان، ناموفق بودند اما درگیری در این منطقه همچنان ادامه دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حمله ناکام تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار صورت گرفت.

علیرضا مرحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بامداد امروز حمله تروریستی به مقر نظامی راسک و چابهار صورت گرفت.

وی از شکست تروریست‌ها در ورود به مقر سپاه در راسک خبر داد و افزود: تروریست‌ها در شهرستان راسک طی حمله مسلحانه، قصد داشتند وارد مقر سپاه شوند که با تبادل آتش نظامیان، ناموفق بودند اما درگیری در این منطقه همچنان ادامه دارد.

خبر مرتبط
خبر فوری/ حمله تروریستی به یک مقر نظامی در راسک+ فیلم

اقتصادنیوز: معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دقایقی قبل حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار انجام شده است.

براساس اطلاعات موجود، سه عملیات تروریستی به صورت همزمان در کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه چابهار و سپاه شهرستان راسک انجام شده است.

گزارش‌های اولیه حاکی از کشته شدن دو تروریست در حمله به سپاه راسک است.

گروهک جیش الظلم در بیانیه‌ای مسئولیت این حملات تروریستی را بر عهده گرفته و در این بیانیه از هدف قرار گرفتن ١٠نفر در نزدیک بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار در کمین خود خبر داده اما تاکنون هیچکدام از مسؤولین و نهاد امنیتی یا انتظامی و اطلاعاتی این موضوع را تأیید یا تکذیب نکرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

واکنش نمایندگان مردم در مجلس به دریافت غیر قانونی پول مشاعات از متقاضیان مسکن ملی توسط ...