جابه‌جایی 500 هزار نفر در روز قدس با مترو


جابه‌جایی 500 هزار نفر در روز قدس با مترو

به گزارش رکنا، هادی زند با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه افزود: در روز جمعه ۱۷...

به گزارش رکنا، هادی زند با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه افزود: در روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه از ابتدای صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۰۶ هزار و ۶۱ نفر با متروی تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.

وی تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل کارکنان و به‌کارگیری تمامی امکانات خود، سعی کرد تا با سرویس‌دهی منظم، خدمات مناسبی را به شهروندان ارائه کند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خط ۴ متروی تهران سعی شد تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: در این روز ۵۸ حرکت فوق‌العاده به منظور جابه‌جایی سریع‌تر مسافران اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: سرویس‌دهی در ایستگاه‌های خط ۴ مترو به‌ویژه ایستگاه‌های فردوسی، تئاتر شهر، میدان انقلاب اسلامی و… که در مسیر برگزاری راهپیمایی قرار داشتند، به طور خاص افزایش پیدا کرد و به منظور افزایش رفاه حال مسافران در پایان مراسم سرفاصله ۲ دقیقه در خط ۴ اجرا شد.


جابه‌جایی 500 هزار نفر در روز قدس با مترو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم