اعتراف دزدان هم محله ای به 50 سرقت + عکس عجیب از متهمان


اعتراف دزدان هم محله ای به 50 سرقت + عکس عجیب از متهمان

به گزارش رکنا، بیست و چهارم اسفند سال گذشته، 2 سارق خودور که مشغول دستبرد به خودروی پارک شده در حاشیه خیابان بودند،مورد ظن یکی از اهالی محل قرار گرفتند و با سر وصدای او،دیگر...

به گزارش رکنا، بیست و چهارم اسفند سال گذشته، 2 سارق خودور که مشغول دستبرد به خودروی پارک شده در حاشیه خیابان بودند،مورد ظن یکی از اهالی محل قرار گرفتند و با سر وصدای او،دیگر رهگذران وساکنان محل نیز به تعقیب دزدان پرداختند و از فرار آن ها جلوگیری کردند. دراین هنگام مال باخته که تازه متوجه سرقت شده بود،به سوی خودروی گشت انتظامی دوید و ماجرا را شرح داد.

طولی نکشید که با انتقال سارقان به کلانتری رسالت،تحقیق از آنان در دایره تجسس کلانتری آغاز شد.2 سارق جوان که ابتدا سعی می کردند با قصه های ساختگی از مجازات فرار کنند وقتی همه راه های گریز را بسته دیدند به ناچار لب به اعتراف گشودند و مدعی شدند که بچه محل هستند و از مدتی قبل به خاطر خلافکاری هایشان از سوی خانواده طرد شده اند و سپس برای تامین هزینه های خودشان به سرقت از خودروها روی آورده اند.

با توجه به اهمیت موضوع و احتمال ارتکاب سرقت های بیشتر،2 سارق جوان با صدور دستوری از سوی سرگرد روح ا... لطفی (رئیس کلانتری رسالت مشهد)مورد بازجویی های تخصصی قرارگرفتند و درنهایت به بیش از 50فقره سرقت از خودروهای پارک شده در حاشیه کوچه ها و خیابان های شهر اعتراف کردند.

سارقان جوان معترف شدند به خودروهایی دستبرد می زدند که مالکان آن ها موارد امنیتی را رعایت نمی کردند و خودروها بدون تجهیزات ایمنی و امنیتی رها شده بودند.بنا بر این گزارش ،بررسی های بیشتر با معرفی متهمان به مراجع قضایی ادامه یافت.

سید خلیل سجادپور / خراسان


اعتراف دزدان هم محله ای به 50 سرقت + عکس عجیب از متهمان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئال در یک قدمی قهرمانی لالیگا