تحویل 3500 واحد مسکونی در پردیس تا خردادماه


تحویل 3500 واحد مسکونی در پردیس تا خردادماه

​رییس هیات‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید با اعلام اینکه ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن پردیس در آستانه افتتاح است، گفت: در برنامه افتتاح خردادماه تعداد ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، سعید غفوری گفت: با توجه به تأکید ریاست‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، سال ۱۴۰۳ سالی است که باید کلیه پروژه‌های مسکن مهر را تحویل مالکان دهیم و صرفاً بخش اندکی که مربوط به پروژه‌های معارض‌دار بوده و دیرتر آغاز شده، به‌مرور در سال آینده تحویل شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بازدید امروز از روند ساخت و آماده‌سازی پروژه‌ها، در برنامه افتتاح خردادماه تعداد ۳۵۰۰ واحد مسکن مهر تحویل متقاضیان خواهد شد و بخش قابل‌توجه دیگری را در هفته دولت به انجام خواهیم رساند.

رئیس هیأت‌مدیره شرکت عمران شهرهای جدید افزود: با توجه به تکمیل بخش عمده عملیات ساختمانی پروژه‌های طرح نهضت ملی، پس از ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان و تسریع در عملیات آماده‌سازی واحدهای مذکور به‌زودی نخستین کلیدهای این پروژه در پردیس تحویل مالکان خواهد شد.

غفوری ادامه داد: در صورت همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات‌رسان و تکمیل آماده‌سازی و محوطه‌سازی، اواخر خردادماه نخستین برنامه افتتاح طرح نهضت ملی پردیس را با حضور وزیر راه و شهرسازی خواهیم داشت.

منبع : مهر
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید