مهدی مهدی پور ستاره استقلال رباط پاره کرد؟


مهدی مهدی پور ستاره استقلال رباط پاره کرد؟

هافبک استقلال در دقیقه 37 بازی روی زمین افتاد و با صدای بلند شروع به فریاد زدن کرد، بدون آنکه برخورد شدیدی برایش پیش آمده باشد.

این می‌تواند بدترین خبر ممکن برای جواد نکونام در هفته‌های پایانی لیگ باشد. مغز متفکر آبی‌ها و طراح اصلی ضربات کاشته این تیم، ناگهان روی زمین افتاد و تعویض شد و احتمال دوری طولانی مدت او از میادین وجود دارد.

در دقیقه 37 بود که مس در حال تدارک یک موقعیت به روی دروازه استقلال بود. توپ در میانه میدان به فرشید باقری رسید که مهدی پور برای گرفتن توپ به سمت این بازیکن رفت ولی به یکباره روی زمین افتاد و از درد به خود می‌پیچید.

با متوقف شدن بازی، بیژن حیدری و بازیکنان استقلال بالای سر مهدی پور حاضر شدند که افسوس رضاوند و چشمی و اینکه آنها سر خود را میان دستانشان گرفتند، نشان می‌داد که هم تیمی‌شان دچار آسیب دیدگی شدیدی شده است.

مهدی مهدی پور ستاره استقلال رباط پاره کرد؟

ستاره استقلال ممکن است شدیدترین مصدومیت دوران حضورش در استقلال را متحمل شده باشد. او در دقیقه 37 روی یک صحنه قصد قطع توپ را داشت که احتمالا زانویش چرخید و او را نقش بر زمین کرد. موضوعی که می‌تواند منجر به دوری طولانی مدت او از میادین شود.

البته باید برای اعلام نظر قطعی کادر پزشکی استقلال منتظر ماند اما ممکن است که آسیب دیدگی مهدی پور از ناحیه رباط صلیبی باشد. این می‌تواند بدترین خبر ممکن برای نکونام باشد که در هفته‌های پایانی لیگ، یکی از مهره‌های اصلی و کلیدی‌اش را از دست داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم