اعتراض رضاوند به داوری دیدار استقلال


اعتراض رضاوند به داوری دیدار استقلال

هافبک تیم فوتبال استقلال به انتقاد از شرایط پرداختی باشگاه استقلال به بازیکنان پرداخت.

اعتراض رضاوند به داوری دیدار استقلال

به گزارش راهبرد معاصر؛ آرش رضاوند پس از تساوی ۲ - ۲ استقلال برابر مس رفسنجان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر گفت: بازی قشنگی بود و هواداران بازی پرموقعیتی دیدند. ما می‌توانستیم با اختلاف سه، چهار گل برنده باشیم.

وی در مورد مصدومیت مهدی مهدی‌پور تصریح کرد: متأسفانه مشکلی برای او پیش آمد و خدا کند آن اتفاقی که فکر می‌کنیم، نباشد.

هافبک استقلال در رابطه با گلایه‌های روزبه چشمی از پرداختی‌های باشگاه گفت: علی خطیر را در این چند وقت ندیده‌ایم. شرایط پرداختی‌ها تکراری و لوث شده است و خودمان بدمان می‌آید حرف می‌زنیم. یک ماه و نیم دیگر به پایان لیگ باقی مانده و دوباره مثل پارسال ۴۰ درصد گرفته‌ایم. از سال گذشته ۴۰ تا ۴۵ درصد طلب داریم. امسال ۶۰ درصد طلب داریم.

رضاوند در خصوص داوری بازی با مس خاطرنشان کرد: یکسری سوت‌ها در اواخر بازی از سوی بیژن حیدری بد زده شد و بازی را گرفت، آن هم برای تیم ما که می‌خواست حمله کند. در یک صحنه که البته هنوز کامل ندیدم، می‌توانستند گل ما را بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال تمرکز کافی نداشت، گفت: نمی‌توان گفت بی‌تمرکز هستیم. وقتی یک بر صفر می‌بریم می‌گویند بازی‌ها را یک بر صفر می‌برند، حالا که حمله می‌کنیم طبیعی است ضد حمله بخوریم. در دنیا این اتفاقات می‌افتد. امروز یکی از بهترین بازی‌های تیم ما در فصل بود ولی توپ برای‌مان نچرخید./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان