فوت زن جوان در تیراندازی هولناک بجنورد / سه مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند


فوت زن جوان در تیراندازی هولناک بجنورد / سه مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند

به گزارش رکنا، سردار سعید مطهری‌زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی‌ در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تیراندازی با سلاح غیرمجاز به یک شهروند خانم، شناسایی و دستگیری ضارب در...

به گزارش رکنا، سردار سعید مطهری‌زاده فرمانده انتظامی خراسان شمالی‌ در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تیراندازی با سلاح غیرمجاز به یک شهروند خانم، شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، در کمترین زمان ممکن، ضارب که از اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

وی گفت: این فرد با مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی کور به سمت آنان کرد که پلیس نیز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، در اقدامی متقابل، وی را زمین‌گیر و دستگیر کرد.

سردار مطهری‌زاده در ادامه گفت: در این حادثه، یکی از ماموران انتظامی شهرستان بجنورد و دو شهروند نیز مجروح شدند که با انجام اقدامات درمانی، حال عمومی آنان مساعد است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی در پایان گفت: متاسفانه، علی‌رغم تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کادر درمانی بر روی شهروندی که در اقدام اولیه این ضارب مسلح، مورد اصابت قرار گرفته بود، وی فوت کرد.

وی گفت: تحقیقات در خصوص علل و انگیزه ضارب در دست بررسی است که نتیجه آن، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


فوت زن جوان در تیراندازی هولناک بجنورد / سه مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل