قالیباف: مجازات رژیم صهیونیستی درس آموز و سخت خواهد بود


قالیباف: مجازات رژیم صهیونیستی درس آموز و سخت خواهد بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در پی این جنایت، رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.

قالیباف: مجازات رژیم صهیونیستی درس آموز و سخت خواهد بود

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای اولین جلسه علنی مجلس در سال جدید گفت: در ابتدا و در اولین جلسه مجلس یازدهم در سال جدید فرا رسیدن سال نو را به مردم عزیز ایران تبریک و تهنیت می‌گویم. تلاش اصلی مسئولان در سال جاری در حوزه تقنین و اجرا متمرکز بر تحقق شعار سال یعنی جهش تولید و مشارکت مردم خواهد بود.


قالیباف ادامه داد: مشارکت مردم منوط به عبور کردن از تصدیگری، انحصار و خودمحوری در عرصه‌های اقتصادی و رفع موانع مشارکت مردم است.


وی گفت: همچنین شهادت سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار پاسدار حاج رحیمی و دیگر دوستان شهیدشان را به ملت شریف و مومن ایران اسلامی و خانواده‌های ارجمند آنان تمام سبزپوشان مجاهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می‌گویم.


قالیباف اظهار کرد: دشمن غاصب صهیونیستی با هدف قرار دادن کنسولگری کشورمان در سوریه به جهانیان ثابت کرد که در جنایت‌گری هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و آن قدر در جهان بی‌آبرو و منفور است که آشکارا تمام قوانین بین المللی را زیر پا می‌گذارد.


وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هرچه بیشتر جنایت می‌کند برخلاف خاص خود ضعیف‌تر می‌شود و مقاومت علیه خود را مصمم‌تر و با انگیزه‌تر می‌سازد. دوران قلدری معرکه‌گیری صهیونیست‌ها با پشتیبانی آمریکا در این منطقه به پایان رسیده است و این اقدامات آنها نشان می‌دهد بوی زوال و نابودی بعد از عملیات ۷ اکتبر به مشام آنها رسیده است.


قالیباف تصریح کرد: ملت ایران در پی این جنایت رژیم صهیونیستی را مجازات خواهد کرد. این مجازات درس آموز و سخت خواهد بود و زوال رژیم صهیونیستی را سرعت می بخشد.


وی گفت: حضور باشکوه ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس مایه دلگرمی تمام باورمندان به آرمان فلسطین و عدالت جویان در سراسر جهان بود. جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ملت ایران همواره پشتیبان مظلومان جهان در راس آن ملت مقاوم فلسطین خواهد بود و در کنار تمام مسلمانان آرمان آزادی قدس شریف را فضل خدا محقق خواهد ساخت.


قالیباف ادامه داد: جنایات مزدوران بیگانه در حمله تروریستی به مقرهای انتظامی راسک و چابهار به شهادت رساندن تعدادی مدافعان امنیت را به شدت محکوم می‌کنیم و به خانواده‌های شهدای این حادثه و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
قالیباف اظهار کرد: از برخورد قاطع نیروهای نظامی و انتظامی در حذف تروریست‌ها تشکر می کنیم. از نهادهای امنیتی و نیروهای مسلح درخواست دارم مجازات عاملان و آمران این حادثه را با دقت پیگیری کنند.


رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ضروری می‌دانم به حضور مومنانه مردم سراسر کشور در مراسم احیای شب‌های قدر و یک ماه روزه داری و بهره‌مندی از فرصت‌های معنوی ماه مبارک رمضان اشاره کنم ایمان و اخلاص مردم ایران در همه سال‌ها باعث نزول برکات الهی و عبور از بحران‌ها و مشکلات بوده است . خداوند به ما و تمامی مسئولان و متصدیان در تمامی دستگاه‌ها توفیق دهد شایسته به این ملت خدمت کنیم و رضایت و خوشنودی آنان را جلب کنیم./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بک گراند بنفش | 100 عکس پس زمینه بنفش برای گوشی شیک و فانتزی