خط و نشان جهاد اسلامی برای اسرائیل/هرگز از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم


خط و نشان جهاد اسلامی برای اسرائیل/هرگز از خواسته خود کوتاه نمی‌آییم

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که این جنبش هرگز از خواسته‌های خود مبنی بر عقب‌نشینی ارتش اسرائیل از نوار غزه دست نمی‌کشد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «علی ابوشاهین» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با تاکید بر اینکه این جنبش هرگز از خواسته‌های خود مبنی بر عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه دست نمی‌کشد، گفت: «ما هرگز در عرصه سیاسی چیزی را که رژیم اشغالگر از تحقق آن در میدان نبرد عاجز ماند، به این رژیم اعطا نخواهیم کرد».

خبر مرتبط
جهاد اسلامی فلسطین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کرد

اقتصادنیوز:جهاد اسلامی فلسطین حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

وی افزود که اختلافات بین تل‌آویو و واشنگتن نیز تاکتیکی است و حمایت‌های آمریکا از رژیم اشغالگر همچنان ادامه دارد.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی همچنین گفت که این جنبش از هر گونه طرح ابتکاری که به توقف کامل جنگ در نوار غزه منجر شود، استقبال می‌کند.

خبر مرتبط
جهاد اسلامی بیانیه صادر کرد/حملات خود در تمام میادین را ادامه می‌دهیم

اقتصادنیوز: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقاومت به حملات خود در تمام میادین و جبهه‌ها به ویژه غزه و کرانه باختری ادامه خواهد داد.

اظهارات این عضو جهاد اسلامی در حالی مطرح شده است که رسانه‌های فلسطین روز گذشته (شنبه) از سفر هیأت حماس به قاهره برای بررسی آغاز دور جدید مذاکرات در خصوص آتش‌بس و تبادل اسرا خبر دادند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز امروز یکشنبه گزارش دادند که هیأت مذاکره‌کننده این رژیم به ریاست روسای موساد و شاباک فردا دوشنبه عازم قاهره می‌شود.

به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا