همه آنچه باید درباره تزریق سرم در منزل بدانید!


همه آنچه باید درباره تزریق سرم در منزل بدانید!

تزریق وریدی سرم پروسه‌ای زمان بر است و شاید چند ساعت طول بکشد. به همین خاطر، بهترین گزینه، تزریق در منزل است. تزریق انواع سرم در منزل فوایدی به همراه دارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن این مزایا برای انجام سرم تراپی در منزل اقدام کنید. این مزیت‌ها عبارتند از:

یکی از روش‌های کمک به بهبود سلامت بیماران، سرم درمانی است. در پروسه سرم درمانی، با استفاده از تزریق داخل وریدی، انواع داروها، املاح و مواد مورد نیاز بدن به جریان خون وارد می‌شوند. تزریق سرم به خصوص برای افرادی که قادر به مصرف مایعات و غذا نیستند، پیشنهاد می‌شود.

اما همه افراد نمی‌توانند برای تزریق انواع سرم به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی مراجعه کنند. در این صورت، چگونه می‌توان پروسه سرم درمانی را انجام داد؟ شما می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی و در منزل خودتان، سرم تراپی شوید! در این مطلب، همه آنچه باید درباره تزریق انواع سرم در منزل بدانید را برای شما تهیه کرده ایم.

مزایای تزریق سرم در منزل چیست؟

تزریق وریدی سرم پروسه‌ای زمان بر است و شاید چند ساعت طول بکشد. به همین خاطر، بهترین گزینه، تزریق در منزل است. تزریق انواع سرم در منزل فوایدی به همراه دارد. شما می‌توانید با در نظر گرفتن این مزایا برای انجام سرم تراپی در منزل اقدام کنید. این مزیت‌ها عبارتند از:

  • سرم تراپی در محیط تمیز و امن خانه
  • عدم نیاز به ایستادن در صف انتظار
  • افزایش دقت پرسنل در تزریق سرم در منزل
  • کاهش ابتلا به عفونت و بیماری‌های واگیردار
  • عدم نیاز به معطل شدن در ترافیک برای رسیدن به مراکز درمانی
  • صرفه جویی در هزینه
  • جلوگیری از اتلاف وقت
  • اثربخشی بهتر سرم

همه آنچه باید درباره تزریق سرم در منزل بدانید!

مزایای سرم تراپی در منزل بدون مراجعه حضوری

کاندید‌های مناسب تزریق سرم در منزل چه افرادی هستند؟

به برخی از افراد پیشنهاد می‌شود که برای انجام سرم تراپی از آنی آزما کمک بگیرند. آنی آزما، انواع خدمات درمانی در منزل مانند تزریق انواع سرم را به بیماران ارائه می‌دهد. افرادی که در دسته زیر قرار می‌گیرند، کاندید مناسبی برای تزریق انواع سرم در منزل هستند:

  • افراد دارای بیماری مسری که احتمال ابتلای دیگران به ویروس عفونی را افزایش می‌دهند.
  • کسانی که معلولیت حرکتی دارند و قادر به مراجعه حضوری به مراکز درمانی نیستند.
  • آن دسته از افرادی که دچار ضعف بدنی شده اند و از بی حالی رنج می‌برند.
  • کودکانی از تزریق آمپول و سرم در مراکز درمانی ترس و واهمه دارند.
  • سالمندان و خانم‌های باردار نیز از دیگر کاندید‌های تزریق انواع سرم در منزل هستند.

مراحل تزریق سرم در منزل

تزریق انواع سرم در منزل باید توسط فردی انجام شود که در این زمینه دارای مهارت کافی است. در غیر این صورت، احتمال بروز مشکل حین تزریق وجود دارد یا نتیجه گیری از تزریق اثربخش نخواهد بود. شما می‌توانید با اطمینان خاطر، پروسه تزریق انواع سرم در منزل را به کارشناسان آنی آزما محول کنید و مهارت لازم در زمینه انجام این کار را دارند. با این حال، مراحل تزریق انواع سرم در منزل شامل موارد زیر است:

  • آماده کردن وسایل و مواد مورد نیاز
  • انتخاب کردن محل تزریق
  • آماده کردن محل تزریق و استفاده از آنژیوکت
  • وارد کردن سرم به محل موردنظر
  • بستن محل تزریق با چسب
  • تنظیم سرعت سرم
  • ارزیابی وضعیت فرد

تزریق سرم برای ضعف بدن و بهبود سرماخوردگی

گاهی اوقات، برخی از افراد به دلیل بیماری یا کاهش وزن دچار ضعف بدن می‌شوند. در این صورت بهترین راه چاره چیست؟ بهترین گزینه برای بهبود ضعف بدن، تزریق انواع سرم تقویتی است. سرم تقویتی دارای ترکیبات مفیدی است که باعث افزایش میزان انرژی در بدن می‌شود. البته، پزشک باید تجویز کند که مجاز به تزریق سرم‌های تقویتی هستید یا خیر!

برخی مواقع نیز برای درمان سرماخوردگی، پزشک برای بیمار تزریق سرم‌های تقویتی را تجویز می‌کند. در داخل سرم ها، آمپول‌های تقویتی تزریق می‌شوند. تزریق سرم‌های تقویتی به بیماران دچار سرماخوردگی به کاهش علائم آن‌ها کمک می‌کند.

همه آنچه باید درباره تزریق سرم در منزل بدانید!

مزایای سرم تراپی در خانه نسبت به مراکز درمانی

سرم تراپی برای اطفال

اطفال جزو آن دسته از افرادی هستند که ترجیح می‌دهند در خانه پروسه تزریق آمپول یا سرم انجام شود. تزریق انواع سرم برای اطفال، کار دشواری است و انجام این کار به تبحر خیلی زیادی نیاز دارد. به دلیل سخت‌تر بودن پروسه تزریق سرم‌های کودکان، این کار بهتر است که در محیط امن خانه صورت بگیرد تا کودک دچار استرس نشود.

هزینه تزریق انواع سرم در منزل

قیمت سرم انواع سرم در منزل براساس تعرفه‌ها مشخص می‌شود. نوع مواد مورد استفاده در سرم، مسافت طی شده برای رسیدن به منزل بیمار و ... در تعیین هزینه سرم تراپی موثر هستند. با این حال، جهت کسب جزئیات بیشتر درباره هزینه‌های سرم تراپی در منزل می‌توانید با کارشناسان آنی آزما در ارتباط باشید. خدمات درمانی که در این مرکز ارائه می‌شوند، تعرفه مشخصی دارند و تمام افراد قادر به استفاده از این امکانات خواهند بود.

تزریق سرم در منزل را به آنی آزما بسپارید!

آیا شما نیز جهت تقویت سیستم دفاعی بدن، بهبودی سریع از بیماری آنفولانزا، سرماخوردگی و ... نیاز به تزریق انواع سرم‌های تقویتی دارید؟ در این صورت، بهتر است که از مراجعه حضوری به مراکز درمانی جهت تزریق آمپول و سرم خودداری کنید. مراجعه حضوری به این مراکز می‌تواند احتمال ابتلای شما را به انواع بیماری‌های عفونی افزایش دهد و منجر به تشدید علائم ویروسی شود. در این مواقع، بهترین راهکار، دریافت خدمات درمانی و مراقبتی از قبیل تزریق سرم در محیط ضدعفونی شده منزل است.

مراکز مختلف در تهران و سایر شهر‌های بزرگ در زمینه ارائه خدمات درمانی در محیط منزل بیماران فعالیت می‌کنند. اما آنی آزما از پیشرفته‌ترین مراکزی محسوب می‌شود که به بیماران طیف گسترده‌ای از خدمات درمانی و مراقبتی از قبیل تزریقات، آزمایش چکاپ، سونوگرافی و. را ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید با شماره‌های درج شده در سایت آنی آزما تماس گرفته و درخواست دهید که کارشناس مربوطه را به منزل شما اعزام کنند. بعد از ثبت درخواست در کوتاه‌ترین زمان، کارشناسان جهت انجام تزریقات به منزل شما مراجعه کرده و به صورت اصولی پروسه مربوط به سرم تراپی را انجام می‌دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویری از برخورد ماشین شاسی بلند با گله گوسفندان