اسلامی: توجه به نخبگان برای سازمان انرژی اتمی همواره در اولویت است


اسلامی: توجه به نخبگان برای سازمان انرژی اتمی همواره در اولویت است

رئیس سازمان انرژی اتمی: سال گذشته با معرفی بنیاد نخبگان تعداد زیادی نخبه جذب شد و بورسیه نیز انجام پذیرفت و جذب و توجه به نخبگان همواره برای ما اولویت بوده و هست.

اسلامی: توجه به نخبگان برای سازمان انرژی اتمی همواره در اولویت است

به گزارش راهبرد معاصر، محمد اسلامی امروز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ در جریان چهارمین برنامه پاسخگویی برخط سازمان انرژی اتمی به تماس‌های تلفنی شهروندان در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری حضور یافت و پاسخگوی طرح، نظرات، ایده‌ها، شکایت‌ها و درخواست‌های مردم در حوزه مأموریتی خود در سازمان انرژی اتمی شد.


در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست‌جمهوری با اعلام اینکه به مناسب روز انرژی هسته‌ای در خدمت محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران هستیم، تاکید کرد: تلاش‌های سازمان انرژی اتمی در استیفای حق ملت ایران در داشتن انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای شایسته تقدیر است.


اسلامی نیز درباره درخواست جذب نخبگان در سازمان انرژی اتمی، گفت: سال گذشته با معرفی بنیاد نخبگان تعداد زیادی نخبه جذب شد و بورسیه نیز انجام پذیرفت و تعداد ۶۰۰ مورد بورسیه کارشناسی ارشد انجام خواهد شد و جذب و توجه به نخبگان همواره برای ما اولویت بوده و هست.


اسلامی در رابطه با پیگیری موضوع حق اشعه برخی کارکنان بیمارستان‌ها که با اشعه‌ها سرو کار دارند و در معرض آن‌ها هستند، گفت: این موارد حتما از طریق مرکز نظامی ایمنی پیگیری می‌شود تا ظلمی در حق کسی صورت نگیرد و از طرفی مانع از جلوگیری تخلفات شود که این رسیدگی‌ها محسوس خواهد بود./ فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا