تهیه‌کننده برنامه «به خاطر هم»: دستمزد نجومی به چهره‌های برنامه ندادیم


تهیه‌کننده برنامه «به خاطر هم»: دستمزد نجومی به چهره‌های برنامه ندادیم

تهیه‌کننده برنامه «به خاطر هم» با بیان اینکه در این برنامه چهره‌های ورزشی و سینمایی شرکت دارند، گفت: ما درگیر عدد‌های نجومی نبودیم. چون مهمان‌ها وقتی می‌دیدند موضوع برنامه با جان انسان‌ها سر و کار دارد، خیلی همکاری می‌کردند.

تهیه‌کننده برنامه «به خاطر هم»: دستمزد نجومی به چهره‌های برنامه ندادیم

به گزارش راهبرد معاصر؛ برنامه ترکیبی به خاطر هم که از آغاز نوروز هر روز از شبکه نسیم پخش می‌شود، قصد دارد به سرفصل‌های آموزشی سازمان هلال احمر بپردازد. «به خاطر هم» عنوان برنامه‌ای است که با حمایت سازمان هلال احمر ایران و مشارکت شبکه نسیم تولید شده است.

کمال فیض‌آبادی، در پاسخ به سوالی درباره تعداد قسمت‌های برنامه بیان کرد: ویژه برنامه نوروزی «به خاطر هم» با موضوع آموزش‌های همگانی هلال احمر در ۲۶ قسمت تولید شده است. با توجه به این که برنامه از اول فروردین شروع شد و در ایام سوگواری پخش نشد، پخش آن تا اوایل اردیبهشت ادامه دارد.

وی درباره اهدافی که برنامه دنبال می‌کند توضیح داد: خیلی از آموزش‌های حیاتی را می‌توان با زبان طنز منتقل کرد. یک فضاسازی طنز داریم و در کنار آن نکات آموزشی هلال احمر را از زبان مهمان آموزش می‌دهیم. یک سری آموزش‌ها مثل کمک‌های اولیه را هم به صورت موشن‌گرافی ارائه کردیم.

فیض‌آبادی افزود: تجربه قبلی من در سال گذشته با راهور بود که «به خاطر من» نام داشت. در هر قسمت برنامه «به خاطر هم» مهمان دعوت شده درگیر یک خانواده برنامه‌ساز می‌شود. دختر خانواده کارگردان است و از هلال احمر سفارش کار گرفته است. اما این دختر اشتباهاتی دارد. مخاطب پشت صحنه را به صورت نمایشی می‌بیند.

تهیه‌کننده برنامه «به خاطر هم» تاکید کرد: در ایام نوروز مهم‌ترین دغدغه هلال احمر رانندگی و تصادفات است. موضوع سیل و کمک‌های اولیه هم مهم است. باور‌های غلطی درباره کمک‌های اولیه وجود دارد که باید اصلاح شود. مثلا می‌گویند اگر از بینی‌ات خون می‌آید باید سرت را بالا بگیری.

وی با یادآوری این‌که فوتبالیست‌ها و بازیگران را به برنامه دعوت کردیم گفت: نسیم ادبی، بهروز رهبری‌فر، نیما شاهرخ‌شاهی، ارسطو خوش رزم و مجید شهریاری از جمله چهره‌هایی بودند که مهمان برنامه شدند.

فیض آبادی در پاسخ به این سوال که آیا پرداخت دستمزد‌های نجومی به چهره‌ها در تلویزیون صحت دارد توضیح داد: میانگین دستمزدی که به هر مهمان می‌دادیم بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان بود. در حالی که رقم معمول خیلی بیشتر است. موردی هم بوده که ۷۰ میلیون تومان داده‌ایم. ما درگیر عدد‌های نجومی نبودیم. مهمان‌ها وقتی می‌فهمیدند موضوع برنامه هلال احمر است و با جان انسان‌ها سر و کار دارد، خیلی همکاری می‌کردند. ما به مهمان‌ها می‌گفتیم اگر قرار است هزار نفر در حوادث کشته شوند، با این برنامه شاید یک نفر از کشته‌ها کم بشود.

عوامل برنامه به خاطر هم عبارتند از: تهیه کننده: کمال فیض آبادی، نویسنده، کارگردان و مجری: اشکان درویشی، جانشین تهیه کننده: فرشادیاسر، تدوین: امین ظهراب بیگی. / ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سخنگوی نیروهای مسلح: دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم