حماس بیانیه صادر کرد/ واکنش شدید به جنایات اسرائیل در بیمارستان الشفاء


حماس بیانیه صادر کرد/ واکنش شدید به جنایات اسرائیل در بیمارستان الشفاء

اقتصادنیوز: جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که تحقیقات درباره جنایت‌های اسرائیل در مجتمع پزشکی الشفاء غزه ادامه دارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، این جنبش امروز سه شنبه در بیانیه خود اعلام کرد تحقیقات در مجتمع پزشکی الشفاء پس از خروج ارتش اشغالگر فاشیست از آن همچنان ادامه دارد. این تحقیقات جنایات بیشتری که رژیم صهیونیستی در آنجا مرتکب شده، آشکار می‌کند.

خبر مرتبط
روایت وال‌استریت‌ژورنال از احتمال توافق اسرائیل و حماس

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی گزارش کرد که اسرائیل و حماس که در قاهره مشغول مذاکره غیرمستقیم هستند اختلاف‌نظرهای بسیاری داشته و از توافق بسیار دور هستند.



در ادامه این بیانیه آمده است علاوه بر تخریب و آتش سوزی در این مجتمع و از کار انداختن کامل آن، تیم‌های دفاع مدنی پیکر صدها شهید را بیرون کشیدند که رژیم صهیونیستی جنایتکار آنها را با هدف پوشاندن جنایت خود دفن کرده بود.

حماس اعلام کرد دشمن صهیونیستی در تلاش نافرجام خود برای آوارگی مردم غزه با از بین بردن تمامی وسایل زندگی در نوار غزه، کلیه قوانین و معاهدات حفاظت از غیرنظامیان و بیمارستان ها را که اشغالگران فاشیستی آنها را هدف ارتش شکست خورده خود قرار داده‌اند، زیر پا گذاشته است.

خبر مرتبط
واکنش قطر به ادعای یک مقام آمریکایی درباره حماس

اقتصادنیوز: سفارت قطر در واشنگتن به اظهارات رئیس کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا که گفته بود دوحه ماهانه ۳۰ میلیون دلار به جنبش حماس می‌دهد، واکنش نشان داد.



حماس در این بیانیه اعلام کرد این جنایات بی‌سابقه در حمله وحشیانه به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، ارتکاب فجیع ترین اعمال در غزه و تبدیل آنها به گورهای جمعی حاوی اجساد صدها غیرنظامی بی گناه مستلزم این است که جامعه بین‌المللی و نهادهای آن، رژیم نازی را برای همه جنایات و تخلفاتش پاسخگو کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی، روز دوشنبه (۱۳ فروردین) از داخل بیمارستان الشفا و مناطق اطراف آن عقب نشینی کرد.

پس از گذشت بیش از یک هفته از خروج ارتش رژیم صهیونیستی از بیمارستان الشفاء غزه، منابع رسانه‌ای امروز از کشف پیکر ۳۸۱ شهید در اطراف این بیمارستان خبر دادند.

نظامیان این رژیم طی ۲ هفته اشغال این بیمارستان، ویرانی بسیار گسترده و فاجعه انسانی هولناکی برجای گذاشتند. آنها همچنین بخش گسترده‌ای از ساختمان‌های بیمارستان و منازل اطراف آن را به آتش کشیدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دروغ بزرگ آمریکا درباره کمک تسلیحاتی به اسرائیل