پیام تسلیت مخبر به هنیه


معاون اول رئیس‌جمهور با تسلیت شهادت ۶ تن از فرزندان و نوه‌های رئیس دفتر سیاسی حماس، به هنیه نوشت: موضع شما در جایگاه یک مقام ارشد سیاسی و یک پدر در این واقعه سراسر تلخ، ستودنی است.

محمد مخبر روز پنجشنبه در پی جنایت بی رحمانه صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن فرزندان و نوه های اسماعیل هنیه آمده است: شهادت ۶ تن از فرزندان و نوه‌های جنابعالی در اثر حمله کینه توزانه و جنایتکارانه غاصبان صهیونیستی را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: شهادت فرزندان برومند جنابعالی توسط شقی ترین جنایتکاران روی زمین، در روز عید سعید فطر در باریکه خونین اما افتخارآمیز غزه، برای آن شهیدان والامقام موجب سعادت و عزت ابدی، برای جنابعالی و خانواده محترم تان موجب فخر و سرافرازی، برای ملت فلسطین زمینه‌ساز یاری و نصرت الهی و برای جنایتکاران صهیونیست و حامیان آنها موجب سرافکندگی، شکست، ذلت و ننگ ابدی است.

پیام تسلیت مخبر به هنیه

مخبر تاکید کرد: موضع شما در جایگاه یک مقام ارشد سیاسی و یک پدر در این واقعه سراسر تلخ، ستودنی است.

وی افزود: از خداوند بزرگ برای فرزندان و نوه‌های‌های شهید شما و بیش از ۳۴ هزار شهید ماه‌های اخیر نوار غزه و کرانه باختری رحمت و رضوان الهی و علو درجات و برای جنابعالی و خانواده محترم تان و همه بازماندگان شهدای ماه‌های اخیر فلسطین، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌کنم و از خداوند ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی نفرت انگیز را مسئلت دارم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر