MSI نمایشگر گیمینگ MAG 274URFW را با پنل 4K و نرخ بروزرسانی 160 هرتزی معرفی کرد


MSI نمایشگر گیمینگ MAG 274URFW را با پنل 4K و نرخ بروزرسانی 160 هرتزی معرفی کرد

شرکت MSI امروز از مانیتور گیمینگ و بالارده جدیدی با عنوان MAG 274URFW رونمایی کرد. این نمایشگر دارای پنل 27 اینچ با وضوح 4K است و با نرخ بروزرسانی 160 هرتز قادر است طیف عظیمی از رنگ‌های استاندارد را به نمایش بگذارد. MSI اعلام کرده است که...

شرکت MSI امروز از مانیتور گیمینگ و بالارده جدیدی با عنوان MAG 274URFW رونمایی کرد. این نمایشگر دارای پنل 27 اینچ با وضوح 4K است و با نرخ بروزرسانی 160 هرتز قادر است طیف عظیمی از رنگ‌های استاندارد را به نمایش بگذارد. MSI اعلام کرده است که نمایشگر MAG 274URFW می‌تواند برای انبوهی از فعالیت‌ها همچون طراحی تصاویر، ویرایش ویدیوها و همچنین اجرای بازی‌ها ایده‌آل کاربران باشد.

MSI همیشه یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مهم نمایشگرهای گیمینگ و بالارده بوده است. سری محصولات MAG این شرکت نیز که به عنوان محصولاتی قدرتمند شناخته می‌شوند از امروز میزبان نمایشگری جدید با عنوان 274URFW خواهد بود که نرخ بروزرسانی 160 هرتزی را در کنار وضوح عالی 4K در دسترس کاربران قرار می‌دهد. MSI اعلام کرده است که عرضه این نمایشگر گیمینگ و قدرتمند را ظرف روزهای آینده آغاز می‌کند.

MSI نمایشگر گیمینگ MAG 274URFW را با پنل 4K و نرخ بروزرسانی 160 هرتزی معرفی کرد

براساس گزارش Gizmochina، نمایشگر MAG 274URFW دارای یک پنل 27 اینچی از نوع Rapid IPS است که وضوح 4K یا 3840 در 2160 پیکسلی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. نرخ بروزرسانی 160 هرتزی و زمان پاسخگویی 0.5 میلی ثانیه به صورت GTG از دیگر قابلیت‌های مهم این نمایشگر است که آن را برای کاربردهای گوناگونی مناسب می‌کند. MSI همچنین اعلام کرده است که نسبت کنتراست در این نمایشگر به 1000:1 می‌رسد و آن قادر است 98 درصد از طیف رنگ‌های DCI-P3 و 93 درصد از طیف رنگ‌های Adobe RGB را به نمایش درآورد. زاویه دید 178 درجه‌ای از دیگر قابلیت‌های مهم این محصول MSI است.

مانیتور MAG 274URFW دارای استاندارد VESA DisplayHDR 400 نیز هست و به همین دلیل می‌تواند رنگ‌ها را با بازه دینامیکی بیشتر، زنده‌تر و همچنین رنگ‌های تیره متنوع‌تری به نمایش درآورد. با استفاده از فناوری AMD FreeSync Premium عملکرد عالی این نمایشگر در اجرای بازی‌ها نیز تضمین شده است. نمایشگر MAG 274URFW از فناوری هوش مصنوعی Dark Area Boost نیز بهره می‌برد که به آن کمک می‌کند در محیط‌های تاریک و با نور کم عملکرد بسیار خوبی در بازی‌ها داشته باشد. برای این مانیتور فناوری محافظت از چشم نیز برای راحتی کاربران در نظر گرفته شده است.

MSI نمایشگر گیمینگ MAG 274URFW را با پنل 4K و نرخ بروزرسانی 160 هرتزی معرفی کرد

بنابر گفته MSI راه‌های ارتباطی این نمایشگر را یک پورت DisplayPort 1.4a، دو پورت HDMI 2.1، یک پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری تشکیل می‌دهد. پورت USB Type-C این نمایشگر می‌تواند برای شارژ سریع دستگاه‌های مختلف با توان 15 وات مورد استفاده کاربران قرار بگیرد. امکان انتقال تصویر و شارژ همزمان از طریق این پورت نیز توسط MSI فراهم شده است.

قرار است نمایشگر MAG 274URFW با پایه ارگونومیک که امکان تنظیم ارتفاع و زاویه دید در جهت‌های مختلف را داراست عرضه شود. با استفاده از این پایه می‌توان برای این نمایشگر ارتفاع 130 میلی‌متری فراهم کرد یا زاویه دید آن را از به صورت افقی تا 30 درجه تغییر داد. امکان تغییر زاویه دید عمودی از 5- تا 20 درجه از دیگر قابلیت‌های این پایه منعطف است. MSI اعلام کرده است که این نمایشگر را از تاریخ 14 آوریل (26 فروردین) عرضه خواهد کرد. برای این نمایشگر قیمت 345 دلاری در نظر گرفته شده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان