حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به خانه‌های مسکونی در شمال شرق رام الله+ فیلم


حمله شهرک‌نشینان اسرائیلی به خانه‌های مسکونی در شمال شرق رام الله+ فیلم

اقتصادنیوز: ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به شهرک «المغیر» در شمال شرق رام الله یورش بردند و خانه های فلسطینی ها را به آتش کشیدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شهرک نشینان مسلح با همراهی نظامیان صهیوینست، به بهانه مفقود شدن یک چوپان صهیونیست در اطراف شهرک المغیر به این شهرک حمله کردند و در این یورش شماری از منازل و تعداد زیادی از خودروهای فلسطینی ها را به آتش کشیدند و چند جوان فلسطینی را زخمی کردند.

شبکه فلسطین الیوم نیز اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در تیراندازی صهیونیست ها به شهادت رسیده است.

ساکنان شهرک المغیر برای مقابله با یورش شهرک نشین های صهیونیست، از ساکنان روستاهای اطراف درخواست کمک کرده اند.

از زمان شروع تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، ارتش این رژیم بر دامنه عملیات خود در کرانه باختری افزوده است.

شهرک نشین های مسلح با پشتیبانی نظامیان رژیم صهیونیستی به طور روزانه به منازل و مزارع فلسطینی های ساکن کرانه باختری یورش می برند و این منطقه شاهد موجی از تنش ها و درگیری های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست ها است.

کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اخیرا اعلام کرد که بازداشت های خودسرانه دسته جمعی، بازداشت های غیرقانونی و موارد شکنجه گزارش شده و سایر اشکال بدرفتاری با زندانیان فلسطینی را در کرانه باختری ثبت کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک