خمز از تراکتور جدا می‌شود؟


خمز از تراکتور جدا می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ممکن است از این باشگاه جدا شود.

خمز از تراکتور جدا می‌شود؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ تیم فوتبال تراکتور روز گذشته در هفته بیست و سوم لیگ برتر با نتیجه 4 بر یک بازی خانگی خود را مقابل ذوب آهن واگذار کرد تا هواداران این به تیم شدت علیه پاکو خمز و شاگردانش شعار بدهند.
سرخ‌پوشان تبریزی در حالی از 3 بازی متوالی داخل خانه، فقط 2 امتیاز کسب کرده‌اند که در 6 بازی اخیر خود، 3 برد و 3 تساوی به دست آوردند.
در شرایطی که شاگردان خمز می‌توانستند با کسب 2 برد از 3 دیدار اخیر مقابل سپاهان، آلومینیوم اراک و ذوب آهن، خود را در کورس حفظ کنند، 2 تساوی و شکست سنگین در بازی با شاگردان محمد ربیعی فاصله این تیم را در صدر به 10 امتیاز رساند تا امیدها برای قهرمانی تراکتور از بین برود.
این شرایط سخت سبب شد مدیران تراکتور امروز در دفتر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه جلسه‌ای با خمز برگزار کنند که حتی احتمال دارد در نهایت با جلب رضایت او، همکاری طرفین با یکدیگر به اتمام برسد.
ظاهرا زنوزی به هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور اعلام کرده تنها در صورتی با جدایی خمز موافقت خواهد کرد که باشگاه بتواند از لحاظ مالی با این مربی به توافق برسد. فسخ قرارداد سرمربی اسپانیایی با تبریزی‌ها هزینه‌ای حدود 60 میلیارد تومان روی دست تراکتور می‌گذارد و اگر خمز بدون توافق جدا شود، با توجه به باقی ماندن 2 فصل دیگر از قراردادش، قطعا با شکایت از این باشگاه می‌تواند کل این مبلغ را مطالبه ‌کند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرح/ ضرب المثل‌های مصور با استفاده از هوش مصنوعی