افشاگری امیر علی نبویان درباره تقلب در مافیا و پدرخوانده


افشاگری امیر علی نبویان درباره تقلب در مافیا و پدرخوانده

بازیگری است که متهم شده به او از سوی سازندگان رئالیتی شو مافیا تقلب رسانده شده، تا به عنوان چهره‌ای باهوش مورد توجه قرار گیرد؛ موضوعی که برخی شرکت کنندگان نیز تلویحاً به آن اشاره کردند.

با وجود گذشت دو سال از پخش فصل اول رئالیتی شوی پدرخوانده ، هنوز صحبت ها درباره تقلب بهاره افشاری در فضای مجازی است. این بار امیرعلی نبویان در یک مصاحبه اینستاگرامی،‌پرده از تقلب این بازیکن برداشت.

بهاره افشاری، بازیگری است که متهم شده به او از سوی سازندگان رئالیتی شو مافیا تقلب رسانده شده، تا به عنوان چهره‌ای باهوش مورد توجه قرار گیرد؛ موضوعی که برخی شرکت کنندگان نیز تلویحاً به آن اشاره کردند.

علی صبوری، یکی از شرکت کنندگان این برنامه پست‌ مشکوکی در فضای مجازی منتشر و به کاربران سرنخ تقلب داد.

افشاگری امیر علی نبویان درباره تقلب در مافیا و پدرخوانده

این کمدین در پیج اینستاگرامی پدرش این‌طور نوشت:

اینو دوس داشتید بفرستید واس مافیابازا…بفهمن چه رکبی خوردن…من نه افشاگرم نه نظری راجع به بقیه دارم،لازم میدونم حقیقت رو بیان کنم((چیزی که اتفاق افتاده)) نه چیزی که صرفا نظر شخصی من یا کسی باشه و بدون مدرک و دلیل…اینم کل صحبتام،اونایی که میگن نباید بگی واس اینه دوس دارن خودشونو گول بزنن یا کله شون عین کبک تو برف باشه….

مثه اینکه حرفای من چون باعث میشه طرف به خودش یادآوری کنه ای بابا امکان نداره اینطوری باشه وگرنه من باهوشم خودم باید میفهمیدم و در ادامه یادآوری میکنه که اتفاقا توی مخاطب هوشت پایین بوده که تا امروز متوجه نشدی….میاد منو محکوم میکنه به حسادت،یارفروشی،بی ادبی،اصلا تو کی هستی!!!! راحت باش،حقیقت تلخه چشات خیلی وقتا بهت دروغ میگن،گول خوردی.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط