آتش 6 مرد را بلعید / در شرق تهران رخ داد


آتش 6 مرد را بلعید / در شرق تهران رخ داد

به گزارش خبرنگار رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ارتباط با آتش سوزی شرق تهران بیان کرد: ظهر امروز ساعت 13:02 آتش سوزی واقع در بزرگراه شهید یاسینی نزدیک به بیمارستان شهید...

به گزارش خبرنگار رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در ارتباط با آتش سوزی شرق تهران بیان کرد: ظهر امروز ساعت 13:02 آتش سوزی واقع در بزرگراه شهید یاسینی نزدیک به بیمارستان شهید لواسانی به سازمان آتش نشانی اعلام می شود. بلافاصله 3 ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام می شوند که با یک پروژه کارگاهی مواجه می شوند.

وی ادامه داد: در این پروژه چندین اتاقک 10 الی 12 متری برای استراحت کارگران ساخته شده است که آتش سوزی در یکی از این اتاق ها که در آن 7 نفر که شیفت کاری آنها نبوده مشغول استراحت بوده اند و وسایلی مانند یک موکت و چندین پتو و وسایل کارگران بوده دچار حادثه شده است و آتش به شکل کامل شعله ور بود. از 7 کارگر اتباع یک نفر بیرون آمده و به بیمارستان منتقل شده و 6 نفر دیگر جان خود را است داده اند.

جلال ملکی در ارتباط با اخباری مانند انفجار و تخریب شدید گفت: هیچگونه انفجاری در این مکان رخ نداده است و حتی شیشه های این مکان سالم است.

اخبار تکمیلی اعلام می شود.


آتش 6 مرد را بلعید / در شرق تهران رخ داد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو