گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 6 با اسنپدراگون 8 نسل 3 رویت شد


گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 6 با اسنپدراگون 8 نسل 3 رویت شد

اولین نشانه‌ها از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 در گیک‌بنچ ظاهر شده و به نظر می‌رسد که با پیشرفت سخت‌افزاری قابل توجهی سروکار داریم. گوشی Galaxy Z Flip 6 در پایگاه داده Geekbench توانسته در حد و اندازه پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 اولترا...

اولین نشانه‌ها از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 در گیک‌بنچ ظاهر شده و به نظر می‌رسد که با پیشرفت سخت‌افزاری قابل توجهی سروکار داریم. گوشی Galaxy Z Flip 6 در پایگاه داده Geekbench توانسته در حد و اندازه پرچمدار فعلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 24 اولترا ظاهر شود.

نسل بعدی گوشی‌های تاشو سامسونگ از سری گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد در دست ساخت قرار دارند و به نظر می‌رسد که این شرکت کره در مراحل پایانی توسعه آن‌ها قرار دارد.

گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 6 با اسنپدراگون 8 نسل 3 رویت شد

اخیراً لیستی از گوشی‌های مورد بررسی در اپلیکیشن بنچمارک Geekbench منتشر شده که در آن می‌توان نام گوشی تاشو Galaxy Z Flip 6 و برخی مشخصات فنی آن قابل رویت است.

ثبت امتیاز بالا توسط گوشی Galaxy Z Flip 6

نکته جالب آن است که گوشی مورد بحث در بنچمارک گیک‌بنچ توانسته امتیاز قابل توجهی به دست آورده و بسیار جلوتر از رقبای نسل قبلی خودش قرار بگیرد.

به گزارش MSN، نتایج بررسی گوشی گلکسی زد فلیپ 6 در وب‌سایت رسمی Geekbench لیست شده و این دستگاه با نام SM-F741U قابل مشاهده است. گرچه در این پایگاه داده به طور مستقیم نامی از گلکسی زد فلیپ 6 وجود ندارد، اما اسم رمز این دستگاه بسیار شبیه به مدل‌های قبلی سری زد فلیپ مانند Galaxy Z Flip 5 که اسم رمز SM-F7x1 را به همراه داشت. بر همین اساس، می‌توان گفت که امتیاز به دست آمده مربوط به نسل بعدی Z Flip از سامسونگ است.

گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 6 با اسنپدراگون 8 نسل 3 رویت شد

طبق آنچه در پایگاه داده گیک‌بنچ آمده است، گوشی گلکسی زد فلیپ 6 به سیستم‌عامل اندروید 14 مجهز شده که برای یک گوشی پرچمدار اندرویدی در سال 2024 چنین انتظاری وجود داشت. گرچه در این لیست تراشه مورد استفاده در گوشی جدید سامسونگ تأیید نشده، احتمالاً همان اسنپدراگون 8 نسل 3 مورد استفاده در گوشی‌های سری گلکسی اس 24 را به همراه خواهد داشت.

برای تأیید بر این ادعا می‌توان به امتیاز تست Vulkan GPU اشاره کرد که Galaxy Z Flip 6 توانسته رقم 15050 را به ثبت برساند. این امتیاز بسیار نزدیک به گلکسی اس 24 اولترا محسوب می‌شود که 15715 را ثبت کرده است.

گوشی تاشوی Galaxy Z Flip 6 با اسنپدراگون 8 نسل 3 رویت شد

در نظر داشته باشید که رقم به دست آمده توسط گلکسی زد فلیپ 6 یک پیشرفت چشم‌گیر برای این گوشی محسوب می‌شود، چرا که Galaxy Z Flip 5 در این تست امتیاز 7626 را به دست آورده است.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه، این است که گوشی مورد بحث در گیک‌بنچ با 8 گیگابایت حافظه رم لیست شده و به نظر می‌رسد که مانند نسل قبل خبری از ارتقا در این بخش نیست. این در حالیست که شایعات زیادی در رابطه با تصمیم سامسونگ برای افزایش حافظه رم Galaxy Z Flip 6 به 12 گیگابایت منتشر شده بود.

در همین رابطه بخوانید:

- چطور با تنها 99 دلار می‌توان گوشی Galaxy Z Flip 5 خرید؟
- مقایسه گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5 با نسل قبل (+ جدول مقایسه)

البته نباید ناامید شد و همچنان ممکن است که سامسونگ نسخه‌های 8 گیگابایتی و 12 گیگابایتی گلکسی زد فلیپ 6 را به صورت همزمان معرفی کند.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

همه‌چیز درباره مشکل تراشه مغزی نورالینک