یک فروند بوئینگ 737 برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد


یک فروند بوئینگ 737 برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) گفت: یک فروند  هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به‌منظور توسعه پروازهای داخلی این شرکت به ناوگان هما افزوده شد که بر اساس برنامه‌های پیش بینی شده قبلی این شرکت بوده است.

یک فروند بوئینگ 737 برای پروازهای داخلی به ناوگان هما اضافه شد

به گزارش ایران اکونومیست از وزارت راه و شهرسازی، «حسام قربانعلی» افزود: با ورود این هواپیما به ناوگان هما، یک‌هزار و ۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی‌های شرکت به ویژه در پروازهای داخلی افزوده می‌شود.

وی بیان‌داشت: این هواپیما به منظور بهره‌گیری برای انجام پروازهای فوق العاده در مسیرهای داخلی خواهد بود و با توجه به افزایش تقاضا برای سفرهای هوایی به‌ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پروازهای فوق العاده در مسیرهای تهران به مشهد و برعکس، تهران به شیراز و برعکس و تهران به بندرعباس و برعکس شد.

قربانعلی خاطرنشان‌کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در راستای افزایش توان خدمت رسانی در شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره‌ای را به عنوان یکی از برنامه‌های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

برپایه این گزارش، متقاضیان سفر با پروازهای هما می‌توانند برای خرید بلیت ضمن مراجعه به دفاتر فروش هما، با شماره تلفن ۰۲۱۴۶۶۲۱۸۸۸ دفتر فروش تلفنی هما نسبت به خرید بلیت این پروازها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم آغوش های ممنوعه بازیگران در فیلم ها و سریال های ایرانی!