بازگشت غول تایوانی به بازار موبایل با HTC U24 Pro


بازگشت غول تایوانی به بازار موبایل با HTC U24 Pro

شرکت تایوانی HTC به شدت کم کار شده و دیگر به اندازه گذشته گوشی جدید تولید نمی‌کند. با این حال، مهندسان این شرکت دست از دنیای گوشی‌های هوشمند نکشیده و قصد دارند به زودی با محصول جدید به نام HTC U24 Pro در بازار خودنمایی کنند. HTC یکی از...

شرکت تایوانی HTC به شدت کم کار شده و دیگر به اندازه گذشته گوشی جدید تولید نمی‌کند. با این حال، مهندسان این شرکت دست از دنیای گوشی‌های هوشمند نکشیده و قصد دارند به زودی با محصول جدید به نام HTC U24 Pro در بازار خودنمایی کنند.

HTC یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای تولیدکننده گوشی هوشمند در بازار جهانی محسوب می‌شود که طی چند سال گذشته به شدت از فضای رقابت دور شده است. البته این به معنای مرگ کامل HTC نیست و این برند هر ساله یک یا دو گوشی جدید را به بازار عرضه می‌کند.

بازگشت غول تایوانی به بازار موبایل با HTC U24 Pro

به نظر می‌رسد که این روند تکرار شده و HTC قصد دارد برای سال جدید نیز یک محصول میان‌رده جذاب به نام U24 Pro را معرفی کند. در صورتی که چهارچوب زمانی گوشی‌های سال قبل تکرار شود، اواسط ماه می (روزهای پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳) باید در انتظار گوشی HTC U24 Pro باشیم، چرا که گوشی U23 Pro سال گذشته در این زمان عرضه شد.

برخی مشخصات فنی گوشی HTC U24 PRO

شایان ذکر است که تنها چند روز قبل دستگاهی با شماره مدل 2QDA100 در پایگاه اپلیکیشن بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد. در آن زمان گفته شده بود که این گوشی هوشمند در واقع یکی از دستگاه‌های سری HTC U24 برای سال جدید است. حالا به نظر می‌رسد که این ادعاها با واقعیت همخوانی داشته و علاوه بر تأیید U24 Pro، برخی مشخصات فنی آن نیز در اختیار ما قرار دارد.

بازگشت غول تایوانی به بازار موبایل با HTC U24 Pro

به گزارش Talkandroid، مهم‌ترین بخش پردازنده این گوشی هوشمند خواهد بود که بر اساس اطلاعات موجود احتمالاً با اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام عرضه می‌شود. همین مسئله باعث شده که آن را یک گوشی میان‌رده توصیف کنیم.

در همین رابطه بخوانید:

- گوشی جدید HTC با تمرکز بر دنیای متاورس و پلتفرم VIVERSE عرضه خواهد شد
- هفته آینده گوشی رده بالا HTC U23 Pro با اسنپدراگون 7 نسل 1 از راه می‌رسد

در رابطه با پیکربندی بخش ذخیره‌سازی اطلاعاتی در دسترس نیست، با این حال مشخص شده که HTC U24 Pro با 12 گیگابایت رم، سیستم‌عامل اندروید 14 و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 از راه می‌رسد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان