افشای مشخصات و بنچمارک گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6


افشای مشخصات و بنچمارک گوشی قاتل پرچمدار پوکو F6

انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های پوکو در روزهای آینده برای بازارهای جهانی معرفی شود. در همین رابطه شاهد افشای برخی مشخصات گوشی Poco F6 و نتایج بنچمارک‌های آن در شبکه‌های اجتماعی هستیم. به نظر می‌آید مدل استاندارد گوشی پوکو F6 به تراشه اسنپدراگون...

انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی‌های پوکو در روزهای آینده برای بازارهای جهانی معرفی شود. در همین رابطه شاهد افشای برخی مشخصات گوشی Poco F6 و نتایج بنچمارک‌های آن در شبکه‌های اجتماعی هستیم. به نظر می‌آید مدل استاندارد گوشی پوکو F6 به تراشه اسنپدراگون 8s نسل ۳ مجهز باشد. جزئیات بیشتر درباره مشخصات و امتیاز گوشی جدید برند پوکو را در ادامه این نوشتار از شهر سخت افزار بخوانید.

پوکو F6 با شماره مدل 24069PC21G در میان داده های بنچمارک Geekench ظاهر شد. حرف «G» در انتهای شماره مدل این تلفن هوشمند، نشان‌دهنده نسخه جهانی آن است. این دستگاه در بخش تک هسته‌ای تست های گیک‌بنچ موفق به دریافت امتیاز ۱,۸۸۴ و در بخش چند هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز ۴,۷۹۹ شده است.

لیست بنچمارک Geekench، برخی از مشخصات کلیدی پوکو F6 را نشان می‌دهد. نسخه ۱۲ گیگابایت حافظه رم این گوشی در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده است، اما احتمالا پیکربندی های دیگری نیز وجود خواهد داشت.

این دستگاه به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به دست کاربران خواهد رسید. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، داده های گیک‌بنچ در بخش Motherboard به اسم رمز «peridot» اشاره می‌کند. POCO F6 نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از تراشه Snapdragon 8s Gen 3 تامین خواهد کرد. این چیپست دارای حداکثر فرکانس ۳.۰۱ گیگاهرتز است.

انتظار می‌رود که POCO F6 دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت ۱۲۹ هرتزی باشد. این نمایشگر توانایی تولید حداکثر روشنایی ۲,۴۰۰ نیت را داشته و توسط شیشه Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. این گوشی حداکثر با ۵۱۲ گیگابایت حافظه رم LPPDDR5x و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 قابل تهیه خواهد بود. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS به دست خریداران می‌رسد.

دوربین اصلی پوکو F6 از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی با لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS بهره می‌برد. دوربین اولتراواید نیز وضوح ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار به‌کارگیری یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی را برای این گوشی هوشمند داریم. این دستگاه از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده و احتمالاً از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تست شخصیت شناسی/ در این تصویر چه می بینید؟