پشت پرده شایعه فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک / او در تهران فوت کرد


پشت پرده شایعه فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک / او در تهران فوت کرد

به گزارش رکنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و...

به گزارش رکنا،دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: انتشار خبر فوت این پزشک در جاسک موجب ایجاد شایعه ها و نگرانی‌هایی بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این اطلاعیه ضمن تسلیت به خانواده این پزشک و جامعه پزشکی توضیح داد: مرحومه دکتر زهرا ملکی قربانی پزشک طرحی در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ به دلیل مشکلات رفت و آمد و به درخواست خود، از بیمارستان جاسک به بیمارستان پارسیان منتقل و در آن‌جا مشغول به کار شد.

آخرین شیفت وی در بیمارستان پارسیان، ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ بود و بعد از آن به تهران و نزد خانواده خود سفر کرده و فوت در تهران اتفاق افتاده است.

این اطلاعیه ی افزاید: هیچ گزارشی از درگیری و ضرب و جرح توسط بیمار یا همراهان بیمار در هیچ یک از دو محل خدمت ایشان (جاسک و پارسیان) وجود ندارد. همچنین از زمان آغاز بکار این پزشک در استان هیچ مشکل کاری یا نارضایتی و شکایت یا درخواستی برای رفع مشکل از طرف نامبرده به دانشگاه منتقل نشده است و به همین دلیل فوت وی نمی تواند هیچ گونه ارتباطی با محل خدمت وی داشته باشد.

دانشگاه علوم پزشکی از رسانه‌ها و سایر افراد خواست اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت و از انتشار اخبار کذب و شایعات خودداری کنند.

طی روزهای گذشته خبر فوت این پزشک طرحی جوان تحت عنوان مرگ خودخواسته در جاسک منتشر شده بود.


پشت پرده شایعه فوت دکتر زهرا ملکی قربانی در جاسک / او در تهران فوت کرد

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان