حجازی: درمورد گذشته صحبت نمی‌کنم زیرا استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد


حجازی: درمورد گذشته صحبت نمی‌کنم زیرا استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد

فارس: مدیر جدید تیم فوتبال استقلال گفت: درمورد گذشته نباید صحبت کنیم، زیرا اکنون نیاز به آرامش و تمرکز داریم. آتیلا حجازی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم. البته نه به این دلیل که...

حجازی: درمورد گذشته صحبت نمی‌کنم زیرا استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد

فارس: مدیر جدید تیم فوتبال استقلال گفت: درمورد گذشته نباید صحبت کنیم، زیرا اکنون نیاز به آرامش و تمرکز داریم.

آتیلا حجازی در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال، اظهار داشت: از هواداران بسیار خوب استقلال تشکر ویژه می‌کنم. البته نه به این دلیل که امروز در تمرین حضور داشتند بلکه به دلیل حمایت همیشگی‌شان از ابتدای فصل. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به موفقیت دلخواه این عزیزان دست پیدا کنیم.

وی درمورد بازگشت خود به استقلال به عنوان مدیر این تیم، گفت: نمی‌توانم بگویم از قبل صحبت کرده بودیم، اما زمزمه‌هایی مبنی بر آمدن من مطرح شده بود، با من تماس گرفتند. ایران نبودم، اما بلافاصله برگشتم. استقلال تیم محبوب دوران بچگی من و پدرم بوده است و بی‌درنگ دوست داشتم هرچند کوچک، اما به این باشگاه خدمت کنم. خیلی خوشحالم اینجا حضور دارم.

مدیر جدید استقلال درپاسخ به این سوال که ۵ هفته مانده به پایان لیگ تغییر در مدیریت این باشگاه را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: نمی‌خواهم درمورد گذشته صحبت کنم. دیدگاه ما برای آینده است. باید از تمام افرادی که برای استقلال زحمت کشیدند، تشکر کرد، اما اکنون فقط نیاز به آرامش و تمرکز داریم، زیرا وضعیت حساس است. امیدوارم بچه‌ها با تمرکز بالا، بازی‌های باقی‌مانده را هم با موفقیت پشت سر بگذارند.

حجازی درمورد اینکه آخرین بازی استقلال مقابل پیکان قرار است در ورزشگاه دستگردی برگزار شود که شرایط حضور هواداران را ندارد، توضیح داد: فوتبال با تماشاگر زیبا است. اینکه یک بازی تماشاگر بیاید و یک بازی دیگر نیاید، درست نیست. حساس‌ترین دیدار ما آخرین بازی است. حتی اگر میزبان هم نیستیم باید از حداقل حضور تماشاگران برخودار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود تا این اتفاق بیفتد.

وی درپاسخ به این سوال که آیا در این مورد صحبتی با خودش شده است، تصریح کرد: هنوز خیر، اما فردا جلسه‌ای داریم تا راهکاری برای این قضیه اتخاذ شود.

مدیر تیم استقلال درمورد اینکه آیا با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه صحبت خواهد کرد، گفت: صد در صد صحبت خواهم کرد.

حجازی درمورد احتمال برگزاری بازی با پیکان در قزوین، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد.

وی درخصوص شرایط مالی باشگاه استقلال و اینکه آیا اکنون بازیکنان در آرامش به سر می‌برند، عنوان کرد: با آن‌ها صحبت کردیم. قول دادیم اتفاقات خوبی خواهد افتاد. تمرکزشان باید در مستطیل سبز باشد و کار‌های مدیریتی را مدیریت باشگاه انجام می‌دهد. امیدوارم زمینه‌ای فراهم شود که استقلال هیچ مشکلی در زمینه مالی نداشته باشد.

مدیر استقلال درپاسخ به این سوال که هواداران از زمان حضور خود در کمپ حجازی او را تشویق می‌کنند، گفت: نمی‌دانم چگونه از آن‌ها تشکر کنم. از روز گذشته که نظرات را نگاه می‌کردم، از این همه حمایت کیف کرده و لذت بردم. امیدوارم از تیم استقلال حمایت شود. همانگونه که از ابتدای فصل این هواداران با هرگونه کمبودی بزرگ‌ترین پشتوانه ما بودند و الان هم به حضورشان نیاز داریم.

حجازی درخصوص اینکه چند سال قبل هم در کادرفنی استقلال حضور داشت، تاکید کرد: در سال ۹۰ به عنوان مربی اینجا فعالیت داشتم. فوتبال پیشرفت می‌کند و الان هم پیشرفت‌هایی دیده می‌شود، اما برای تیمی که ادعای قهرمانی آسیا را دارد، خیلی بیش از این می‌خواهیم. این با حضور هلدینگ خلیج فارس و شخص احمد شهریاری، صد در صد انجام می‌شود.

حجازی درمورد تغییر نام استقلال، عنوان کرد: نمی‌گویم در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نمی‌افتد. مثلا باشگاه آلانیا اسپور ترکیه یک بار به شرکت هواپیمایی واگذار شد که اسم آن شرکت را پیشوند یا پسوندش گذاشتند. یک بار دیگر هم زیر نظر شرکت نفتی قرار گرفت و چنین اتفاقی افتاد، اما در ایران خیلی این کار مرسوم نیست و امیدوارم همین نام قدیمی استقلال برای باشگاه بماند.

وی درمورد شرایط کمپ مرحوم حجازی، توضیح داد: نقایصی وجود دارد. صبح زود به کمپ آمدم و صحبت کردیم. می‌خواهیم کار‌های زیربنایی برای این باشگاه و کمپ انجام بدهیم. نه اینکه فقط یک قسمت را درست کنیم. از همین ابتدا پیگیر امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هستیم تا هواداران در فصل آینده شاهد روز‌های بهتر از این باشند.

مدیر استقلال درخصوص فحاشی و اهانت به بانوان هوادار پرسپولیس در بازی با سپاهان، گفت: جز تاسف بابت تماشای آن صحنه هیچ چیز نمی‌توانم بگویم. کاش در فرهنگ ما جا بیفتد که حقوق برابری بین ۲ قشر بانوان و آقایان است. احترام بسیار زیادی برای بانوان قائل هستیم و از جنبه اخلاقی حواس ما آقایان باید خیلی بیشتر باشد تا زمینه حضور بانوان بیشتر برای فوتبال ما فراهم شود. همانگونه که حضور هر ۲ قشر سبب پیشرفت فوتبال ایران می‌شود.

لینک کوتاه کپی لینک

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تائید تصمیم جنجالی داور علیه یاران کریستیانو