تکریم ویژه بازنشستگان و پیشکسوتان در بانک ملت


تکریم ویژه بازنشستگان و پیشکسوتان در بانک ملت

بانک ملت با طرحی نو برای اولین بار در صنعت بانکداری اقدام به تکریم ارباب رجوع و پیشکسوتان جامعه کرده است. با این طرح بازنشستگان دیگر نیاز نیست که برای کارهای خود در بانک ملت اوقات خود را صرف صف های طولانی کنند . به گزارش بانکداری ایرانی ، در...

تکریم ویژه بازنشستگان و پیشکسوتان در بانک ملت

بانک ملت با طرحی نو برای اولین بار در صنعت بانکداری اقدام به تکریم ارباب رجوع و پیشکسوتان جامعه کرده است. با این طرح بازنشستگان دیگر نیاز نیست که برای کارهای خود در بانک ملت اوقات خود را صرف صف های طولانی کنند .

به گزارش بانکداری ایرانی ، در تمامی جوامع به افراد پیشکسوت و بازنشسته به عنوان سرمایه با ارزش و گرانقدر نگاه می کنند و همچنین به عنوان سرمایه اجتماعی که حامی نسل های جوان تر و منتقل کننده فرهنگ های مختلف به نسل آینده تلقی می کند و همواره به پاس خدماتی که در گذشته انجام داده اند ارج و قرب زیادی برای آنها قائل هستند.

در ایران نیز چندسالی که موضوع کرامت بازنشستگان و پیشکسوتان مطرح است . طرح کارت منزلت چندسال پیش با همین دیدگاه طراحی و ارائه شد.اما هرگز در صنعت بانکداری این طرح عملیاتی نشده بود .

در حالی که بانک ها یکی از مهمترین مکانی است که باید این مساله توجه شود چرا که عموما کارهای بانک زمان بر بوده و برای این افراد که امکان دسترسی به امکانات جدید کمتر وجود دارد حضور در بانک ها ضروری است به همین دلیل باید به این افرد نگاه ویژه ای داشت.

اما تا کنون این اتفاق در بانک ها نیفتاده بود البته این به معنی آن نیست که این افراد دارای جایگاه پرمنزلتی در بانک ها در دریافت خدمات نبودند اما شاید اقدامات موثرتری نیاز بود و به همین منظور بانک ملت به عنوان نخستین بانک ایرانی این جایگاه خاص را به بازنشستگان داده و آنها را در صد نشاند.

طرح منزلت در راستای احترام به مقام و منزلت سالمندان با اختصاص کلید مجزا در دستگاه نوبت دهی شعب در شعب این بانک اجرایی شده است.

بر اساس این گزارش، از شماره 400 الی 449 دستگاه های نوبت دهی شعب، به مراجعین حضوری دارای سن 65 سال یا بالاتر در قالب طرح منزلت اختصاص یافته است.

با اجرای طرح منزلت در بانک ملت، تکریم سالمندان گرانقدر در دریافت خدمات بانکی در دستور کار تمامی شعب این بانک قرار گرفته است. کاری که تاکنون در صنعت بانکداری ایرانی به این شکل انجام نشده بود و یک گامی نو در تکریم ارباب رجوع است.

گفتنی است که «کارت منزلت» در سطح عموم جامعه مطرح شده بود ، کارتی است که در ایران به افراد سالمند داده می‌شود که درواقع کارت شناسایی افراد بازنشسته نیز محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که دو نوع کارت منزلت وجود دارد. یکی با نام «کارت منزلت» و دیگری با نام «کارت بلیت منزلت». خدمات قابل ارائه برای کارت منزلت شامل موارد زیر می باشد:

استفاده رایگان از سالن های سینمایی فرهنگسراهای تهران
استفاده رایگان از هر دوره آموزشی مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران (یک کلاس در هر فصل)
استفاده رایگان از سالن های ورزشی و استخرهای تحت پوشش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران (منطقه محل سکونت)
عضویت رایگان کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران
بهره مندی از خدمات حمل و نقل عمومی (صدور کارت بلیت منزلت (اتوبوس و مترو) توسط شرکت بهره برداری راه آهن تهران و حومه انجام می شود)
بهره مندی از فعالیت های تخصصی سالمندی و عضویت در کانون های ویژه سالمندان فرهنگسرای امید

علی سوری

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین