بیست و هشتمین نمایشگاه نفت میزبان 1750 شرکت داخلی و خارجی


بیست و هشتمین نمایشگاه نفت میزبان 1750 شرکت داخلی و خارجی

مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی گفت: در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور پیدا خواهند کرد که مساحت مربوط به شرکت‌های خارجی در حدود ۲۰۰۰ متر مربع بود که امسال این مساحت به ۵۰۰۰ متر مربع رسید.

بیست و هشتمین نمایشگاه نفت میزبان 1750 شرکت داخلی و خارجی

به گزارش ایران اکونومیست، غلامرضا جمالی مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی امروز (دوشنبه) در نشست خبری خود با اشاره به زمان برگزاری این اتفاق، اظهار داشت: بیست هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از تاریخ ۱۹ اردیبهشت تا ۲۲ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور پیدا خواهند کرد.

جمالی گفت: این موضوع نشان‌دهنده شکست اخبار منفی مبنی بر عدم ورود شرکت‌های خارجی در نمایشگاه‌های ایران است.

مدیر بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی افزود: ۱۲ کشور جهان در نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد که از جمله آن‌ها، روسیه، چین، فرانسه، ژاپن، هندوستان، اتریش، آرژانتین و بلاروس هستند.

وی افزود: در این رویداد دانش‌بنیان‌ها و فناورها جایگاه به‌خصوصی خواهند داشت و بر این نظریم که در این دوره نمایشگاه، رابطه بخش خصوصی و دولتی مستقیم و بدون واسطه شود.

جمالی ادامه داد: شعار امسال این نمایشگاه، صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه است. شایان ذکر است که از مسائل اصلی ایراد قرارداد و تفاهم‌نامه خواهد بود که تنها در سال گذشته ۱۵۰ تفاهم‌نامه و قرارداد به امضا رسید.

به گزارش ایران اکونومیست، بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش پتروشیمی از تاریخ ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!