حمایت مجدد حاج منصور ارضی از لیست امناء


حمایت مجدد حاج منصور ارضی از لیست امناء

دبیرکل رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی و حاج منصور ارضی با رد برخی شایعات درباره اختلاف اعضای رزما، بار دیگر از لیست ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امناء) برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی حمایت کردند.

حسین الله‌کرم چهار روز مانده به انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی با رد برخی شایعات درباره انتقاد برخی از اعضای حزب رزمندگان مدافع انقلاب اسلامی درباره حضور در لیست ائتلاف مردمی نیرو‌های انقلاب (امنا) و انتشار لیست جداگانه، گفت: هرگونه بیانیه، اعلام مواضع رسمی و اظهارنظر رزما فقط با سربرگ، مهر و امضای اینجانب به عنوان دبیرکل قابل قبول است.

به گزارش ایرنا، الله کرم شایعات اخیر را بداخلاقی و دوری از تقوای بعضی از پدرخواندگان شکست خورده عنوان کرد و همه را به رعایت تقوا در رقابت‌های سیاسی توصیه کرد.

همچنین محمدرضا میرشمسی رییس هیأت اجرایی ائتلاف امنا در این باره گفت که برخلاف شایعه مطرح شده مبنی بر عدم حمایت رزما از امناء به استحضار می‌رساند: ملاک تایید نامزد‌ها در این ائتلاف تاییدیه از جانب شورای نگهبان و بررسی‌های دقیق امناء است و نه افراد کم اطلاع و رقبای بد اخلاق. همچنین رزما همانند بقیه اضلاع، محکم از لیست ۱۶ نفره دفاع می‌کند. همچنین هیچ دعوایی در امناء وجود ندارد.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات در هشت حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم| مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد!